Blake Lively i Hugh Jackman występują w sesji zdjęciowej Baza Luhrmanna dla Vogue

Blake Lively i Hugh Jackman współpracowali przy sesji zdjęciowej dla Vogue pod kierunkiem Baza Luhrmanna. W filmie zatytułowanym „Napad na serce” występują Lively w roli „Kota”, uroczej złodziejki biżuterii, oraz Jackman w roli tajemniczego „L’Ombre”. Sesja, stylizowana przez Tony’ego Goodmana i wykonana przez Felixa Kunze, została opisana we wrześniowym numerze Vogue’a z 2024 roku.

Zdjęcie: Vogue

Lively, znana z ról w „Plotkarze” i „Wiku Adaline”, wyraziła swoje podekscytowanie współpracą z Luhrmannem. „Powiem, że Paz to mój ulubiony reżyser” – powiedziała. Chociaż początkowo wahała się przed sesjami zdjęciowymi, Lively zgodziła się to zrobić ze względu na jej podziw dla pracy Luhrmanna. Opisała to doświadczenie jako przemieniające, mówiąc: „Ponieważ była to sesja zdjęciowa z Bazem i zamieniliśmy ją w wielogodzinną sesję zdjęciową, podczas której suszarki do włosów zamieniły się w maszyny wiatrowe”.

Zdjęcie: Vogue

Zdjęcie: Vogue

Jackman, który podczas kręcenia filmu miał na sobie garnitur od Ralpha Laurena Purple Label, wychwalał Lively i jej męża Ryana Reynoldsa jako „staromodne gwiazdy”. Skomentował wszechstronność Lively, zwracając uwagę na jej zdolność płynnego przejścia od spokojnej, rodzinnej osoby do olśniewającej gwiazdy filmowej. Wyjaśnił: „To ktoś, kto czuje się dobrze we własnej skórze. Chodzi w piżamie, a pięć minut później – to Elizabeth Taylor!”

Zdjęcie: Vogue

Sesja oddaje esencję dawnego blasku Hollywood, a Lively ubrana jest w luksusowe ubrania, w tym sukienkę Michaela Korsa i elegancki naszyjnik marki Cartier. Historia otaczająca jej postać została zainspirowana jej występem w „A Simple Favor”, który Luhrmann określił jako posiadający „szczególną cechę, polegającą na tym, że chce, aby odgrywała rolę, której nie kojarzy bezpośrednio z jej pracą”.

Ta współpraca odzwierciedla twórczy zapał Lively i niesłabnącą moc Jackmana. Luhrmann podkreślił znaczenie zabawy i autentyczności w ich twórczości, mówiąc: „Gwiazda filmowa rozprzestrzenia światło. Jest jaśniejsza w scenie lub na ekranie”.

READ  Powrót Jady Pinkett Smith do rozmowy przy czerwonym stole otworzył się komunikatem odnoszącym się do tego, co „stało się” po chwili rozdania Oscarów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *