Assassin’s Creed Maker Ubisoft przykuwa uwagę private equity

Osoby atakujące private equity zwracają uwagę na zmagający się z problemami wydawca Ubisoft.

zdjęcie: Ubisoft

Firmy private equity mogą zacząć obracać się wokół Ubisoftu, Bloomberg wzmiankowany Piątek. Rozmowy są wcześnie, ale obejmują zainteresowanie ze strony firm takich jak Blackstone Inc. oraz KKR & Co. Nawet jeśli nie jest to private equity, obecni i byli najlepsi deweloperzy Ubisoft Kotaku Rozmawiałem w ostatnich miesiącach z tymi, którzy uważają, że firma ostatecznie sprzeda komuś przy spadku kursu akcji i Trwające zmagania produkcyjne.

Bloomberg Raporty wskazują, że Blackstone i KKR & Co. , dwie największe na świecie firmy typu private equity, „badały francuski biznes” i miały „początkowy udział w przejęciu” w Ubisoft, ale firma nie podjęła jeszcze „żadnych poważnych negocjacji z potencjalnymi nabywcami”.

Dla mnie KotakuZe swoich źródeł Ubisoft ściśle współpracował w ostatnich latach z kilkoma zewnętrznymi firmami konsultingowymi w celu audytu różnych części ich działalności. Podczas gdy firmy zrobią to, aby stać się bardziej dochodowymi i przygotować się na przyszłość, źródła Kotaku Ten, z którym rozmawiałem, sugeruje, że to marka, którą Ubisoft stara się przygotować do potencjalnej sprzedaży.

Na fali ostatnich dużych przejęć gier, które obejmują: GTA Wydawca Take-Two Kup ZyngaSony Kup BungieTransakcja Microsoft o wartości 69 miliardów dolarów Pochłaniacz Activision BlizzardWydaje się, że jest to gra do zjedzenia lub do zjedzenia przez tych, którzy zostają. Dyrektor generalny EA, Andrew Wilson, powiedział podobnie w apelu o zarobki na początku tego roku, że wydawca FIFA mocno umieścił FIFA w obozie „duże ryby, które chcą zjeść inne ryby”.

Ubisoft bardziej nieśmiało podchodzi do swojej strategii przetrwania. Zapytany podczas ostatniej rozmowy o zarobkach, dlaczego francuski wydawca najwyraźniej nie otrzymał żadnych korzyści, dyrektor finansowy Frederic Duguet powiedział, że nie będzie spekulował, dlaczego nie złożono żadnej oferty, zanim został poprawiony przez dyrektora generalnego i współzałożyciela Yves Guillemot.. Firma, Guillemot podkreślił, to nie było Potwierdzenie lub odmowa „jeśli” Podchodzą do nich potencjalni nabywcy.

Obsada Beyond Good and Evil 2 wciąż czeka na premierę gry.

Poza dobrem i złem 2 Od lat krwawi gotówką i MIA.
zdjęcie: Ubisoft

Jeśli ktoś chce kupić Ubisoft, prawdopodobnie dostanie go z ogromną zniżką. Cena akcji wynosiła ponad 24 USD za akcję W lipcu 2018. Teraz to mniej niż 9 dolarów. Ale nadal muszą przejść przez rodzinę Guillemot, która obecnie szacuje się, że posiada 15% firmy o wartości rynkowej prawie 5 miliardów dolarów.

Najbardziej znany ze swojego CEO, Yves Guillemot Odeprzyj próbę wrogiego przejęcia przez francuską grupę medialną Vivendi po zapewnieniu finansowania od Tencent i innych w 2018 roku. Jednak niektóre obecne i dawne źródła w firmie uważają, że 35-letni weteran branży gier wideo może szukać strategii wyjścia.

Wskazują na odejście syna Charlie Guillemot w zeszłym roku Powoduje to, że nie zostawiamy krewnych do przejęcia rodzinnego biznesu. UbisCzęsto miał zawał serca Ciągła fala ścierania Wśród najlepszych talentów. Nadal zmagaj się z reperkusjami Konto w miejscu pracy dotyczące niewłaściwego zachowania seksualnego który rozpoczął się latem 2020 roku. Niektóre z jego największych projektów wciąż borykają się z zakłóceniami, opóźnieniami lub są uwięzione w piekle rozwoju.

Lubić Bloomberg zgłoszono w lutymUbisoft zdecydował się przekonwertować jeden z Assassin’s Creed WalhallaZawartość do pobrania zaplanowana na tymczasową samodzielną grę, aby pomóc naprawić dziury w kalendarzu wydań w ciągu najbliższych 18 miesięcy. Tymczasem następnego dnia Far cryI Ghost Reconi w pełni wykwalifikowani Zabójca doktryny Według trzech źródeł zaznajomionych z ich rozwojem, gry pozostają daleko poza tym, co wcześniej planował Ubisoft.

Kiedy rzecznik prasowy Ubisoft został poproszony o komentarz, wysłał Kotaku Następujące oświadczenie:

Nie komentujemy plotek ani spekulacji. Ubisoft ma niezrównaną kreatywność i produktywność, a ponad 20 000 utalentowanych ludzi współpracuje z naszymi globalnymi studiami tworzenia gier. Dzięki nim, naszemu wieloletniemu podejściu i apetytowi na kreatywne podejmowanie ryzyka, zbudowaliśmy jedne z najsilniejszych marek własnych w branży, a na horyzoncie mamy wiele obiecujących nowych marek i przedsięwzięć. Mamy również jedną z najgłębszych i najbardziej zróżnicowanych ofert w branży, najnowocześniejsze usługi i technologie oraz dużą i rosnącą społeczność zaangażowanych graczy. W rezultacie jesteśmy w idealnej pozycji, aby wykorzystać szybki rozwój branży i pojawiające się możliwości platformy.

READ  Sephiroth i Kazuya Amiibo są już dostępne

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *