Halo Infinite krótko nazywa kosmetyki tematyczne Juneteenth „Bonobo”

Spartanin trzyma karabin snajperski w Halo Infinite podczas wyświetlania logo z czerwca.

zrzut ekranu: 343 Branże / Kotaku

Zeszłej nocy deweloper 343 Industries wprowadził na rynek opcję kosmetyczną o tematyce z dnia 1 czerwca dla nieskończona auraStrzelanka wieloosobowa. Przez chwilę pan-afrykańska paleta kolorów została zatytułowana „Bonobo”. a bonobodla tych, którzy nie wiedzą, jest zagrożoną wielką małpą.

Nie muszę ci mówić, jakie to niesmaczne.

nieskończona aura, który jest oparty na modelu free-to-play, jest „resetowany” co tydzień – kiedy do gry wchodzi mnóstwo nowych elementów kosmetycznych i trybów, których celem jest utrzymanie atmosfery przy życiu – w każdy wtorek o 14:00 czasu wschodniego. W tym tygodniu 343 Industries dodało bezpłatną, ale ograniczoną czasowo tabliczkę z nazwiskiem, aby upamiętnić 13 czerwca, dzień federalny oznaczający koniec niewolnictwa w Stanach Zjednoczonych.

Jest 16:45 czasu wschodniego Witam Twórca treści Shawn W Opublikuj film na YouTube Wyjaśnij sytuację. Tak, sama tabliczka znamionowa nosi nazwę „Juneteenth”. Ale jego opcja koloru, do której można uzyskać dostęp za pośrednictwem podrzędnego podmenu, jest początkowo wymieniona jako „Bonobo”. Do 17:10 czasu wschodniego, Shawn W zaobserwowane w Remont Twittera — prawdopodobnie najszybsze rozwiązanie, jakie kiedykolwiek wprowadzono nieskończona auraniespokojna historia– Teraz nazywa się „Wolność”. Jednak całkowicie zadziwia umysł, jak to się stało w pierwszej kolejności.

Jeśli znasz się na programowaniu nieskończona aura A ja chcę rozmawiać, moja skrzynka odbiorcza jest zawsze otwarta. Możesz się ze mną skontaktować pod adresem [email protected].

na Twitterze, Witam Starszy menedżer ds. społeczności John Junyszek powiedział, że nazwa zarządu była „nieprawidłowa” i przypisany Błąd znajduje się w „Wewnętrznym zestawie narzędzi”, ale nie określono żadnych innych szczegółów. The Witam Twórca treści Mint Blitz również wskazany Ten jeden z programów w narzędziach programistycznych Bungie wcześniej Witam Gry nazywają się „Bonobo”. (Po przejęciu 343 Industries Witam Dziesięć lat temu oryginalny programista Bungie przekazał klucze do wielu narzędzi programistycznych).

Osoba zaznajomiona z rozwojem Witamkto z nim rozmawiał Kotaku Pod warunkiem zachowania anonimowości potwierdził, że Bonobo jest rzeczywiście programem do edycji zasobów w 343. Chociaż był powszechnie używany podczas tworzenia Halo 5Studio trzymało się z daleka od używania go podczas tworzenia nieskończona aura. Ale istnieje. Cieszy się popularnością wśród pracowników. I będzie szeroko znany wielu pracownikom studia.

To zadziwiające, jak to się stało w pierwszej kolejności.

Spartanin trzymający karabin snajperski w Halo Infinite stojąc przed "wolność" Opcja palety kolorów.

Paleta kolorów deski, która pierwotnie nosiła nazwę „Bonobo”, nosi nazwę „Wolność”.
zrzut ekranu: 343 Branże / Kotaku

Nie jest jasne, czy nazwa programu Bonobo zostanie automatycznie wciągnięta do pola tekstowego nazwy palety kolorów. Możliwe, że pracownik wybrał nazwę programu jako tekst alternatywny, a zwykłe kontrole jakości w studio nie działały w przypadku tych rzeczy. (Jerry Hawke, wieloletni szef projektu w 343, Opuścił studio w zeszłym miesiącu. Znane wiele źródeł Brak finałuOpowiedział nam o swoim rozwoju i wszyscy poprosili, aby nie podawać im imienia Kotaku Ten haczyk kieruje systemem kosmetycznym gry.) Microsoft, Kotaku Powiedziano mu, że przeszedł kilka kontroli jakości, zanim cokolwiek dostało się do publicznego stanowiska.

Od siedmiu miesięcy nieskończona aura Co tydzień wystawiaj kilka opcji kosmetycznych, w tym nie brakuje opcji kolorystycznych. Jest to pierwszy przypadek wystąpienia tego konkretnego błędu – i daj spokój. Daj spokój. Aby uzyskać tabliczkę znamionową Odnośnie do 13 czerwca? naprawdę??? W najlepszym razie jest to zawstydzające, a przed rozpoczęciem aktualizacji nie dowiedziałeś się o jakości studyjnej. W najgorszym przypadku ktoś lub kilka osób zrobiło rasistowski żart gdzieś podczas procesu tworzenia, a kontrole jakości studia nie wychwyciły tego przed wprowadzeniem aktualizacji. Tak czy inaczej, to instytucjonalna porażka.

Kierownictwo studia w 343 zdaje się potwierdzać, jak brzydki jest ten wygląd. nieskończona aura Dyrektor kreatywny Joe Staten przeprosił na Twitterze, pismoNasz dzisiejszy błąd był niewybaczalny i wstyd mi, że do tego dopuściliśmy. Szefowa studia Bonnie Ross NapisałW imieniu 343 przepraszam za uczynienie tej uroczystej chwili bolesną.

Ale główne Witam Kanały, które mają znacznie szerszy zasięg niż jakikolwiek pojedynczy pracownik, nie wydały jeszcze oficjalnego oświadczenia lub wyjaśnienia, z wyjątkiem retweetowania przeprosin Rossa. Gdy sięgnęli po komentarz, przedstawiciele 343 Industries nie mieli nic do dodania.

READ  Raport: Dyrektor generalny Ubisoft przeprasza pracowników za komentarze dotyczące „piłki w sądzie”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *