Sony wycofuje wywiad z Neilem Druckmanem z powodu „poważnych błędów i nieścisłości”

W zeszłym tygodniu firma Sony opublikowała (Zostało już zarchiwizowane) Pytanie i odpowiedź za pomocą Opóźniamy Twórca „Ewolucji opowiadania historii”. W wywiadzie Druckmann opowiedział o roli AI w tworzeniu gier, wpływie nowych technologii na opowiadanie historii, radach dla nowych twórców i nadziejach związanych ze swoim wymarzonym projektem.

„Co więcej, sztuczna inteligencja naprawdę zrewolucjonizuje sposób tworzenia treści, chociaż wiąże się z pewnymi problemami etycznymi, którymi musimy się zająć. Dzięki technologiom takim jak sztuczna inteligencja i możliwość rejestrowania ruchu na żywo z domu pracujemy nad redukcją kosztów i przeszkód technicznych. tworzenie Otwiera nam drzwi do podejmowania bardziej ryzykownych projektów i przesuwania granic opowiadania historii w grach.

Druckmann rozwinął także inne zastosowania sztucznej inteligencji, mówiąc: „Sztuczna inteligencja pozwoli nam tworzyć dokładne dialogi i postacie oraz rozszerzyć możliwości twórcze. Ważne jest jednak precyzyjne ukierunkowanie tych narzędzi, aby osiągnąć pożądane rezultaty.

Ponadto Druckmann podzielił się swoimi aspiracjami dotyczącymi przyszłych gier, wyrażając swoje podekscytowanie kolejnym projektem Naughty Dog: „Jestem podekscytowany, że ta nowa gra odbiła się szerokim echem, zwłaszcza po sukcesie Ostatni z nasponieważ mogłoby to na nowo zdefiniować dominujące postrzeganie gier.

Jednak jego komentarz na temat „przedefiniowania głównego nurtu postrzegania gier” wydaje się być powodem, dla którego Sony wycofało się z wywiadu. Wkrótce po opublikowaniu przez Sony pytań i odpowiedzi Druckmann napisał w mediach społecznościowych, wyjaśniając, że jego oświadczenie zostało błędnie zacytowane.

„Podczas redagowania chaotycznych odpowiedzi udzielonych w ostatnim wywiadzie dla Sony niestety straciłem część słów, kontekstu i intencji”. Opublikował na X Udostępnij jego pełne, nieedytowane komentarze.

Kilka dni po złożeniu tego oświadczenia firma Sony ogłosiła, że ​​zamiast dodać wyjaśnienia Druckmanna, usunęła cały wywiad, stwierdzając: „[We] Znaleźli wiele istotnych błędów i nieścisłości, które nie odzwierciedlają jego poglądów i wartości (w tym takie tematy jak animacja, pisanie, technologia, sztuczna inteligencja i przyszłe projekty).”

READ  Microsoft uruchomił Mesh, platformę wirtualnych spotkań w Teams

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *