Aktualizacja z zeszłego miesiąca może nie przyniosła żadnej nowej zawartości do Cyberpunk 2077, ale to nie znaczy, że zespół programistów zrezygnował jeszcze z „pracy nad rzeczami”.
W transmisji na żywo, Paul Sasko, kierownik CD Projekt Red, potwierdził, że zespół zdaje sobie sprawę, że wciąż jest „praca do wykonania” i powiedział, że „codziennie” przegląda potencjalne nowe zadania.
„Wciąż pracujemy nad ulepszeniem gry, ponieważ wszyscy wiemy, że jest wiele do zrobienia” – powiedział Sasko w odpowiedzi na pytanie na czacie. reddit przez Gracz).
Cieszymy się, że polubiłeś 1.5, to daje nam więcej […] Zachęta do współpracy z wami, ponieważ okazujecie to uznanie.
To było wszystko, co Sasco chciał w tym momencie zrezygnować.
„Tyle mogę ci powiedzieć. Pracujemy nad rzeczami dla ciebie. Na przykład, dosłownie codziennie przeglądam zadania i rozmawiam z ludźmi o rzeczach, więc tak się dzieje”.
— Nie mogę ci nic powiedzieć o naszych planach na przyszłość — powtórzył Sasco. „Ale mogę was zapewnić, że pracujemy nad rozszerzeniami – pracujemy nad rzeczami dla was”.
Łatka 1.52 dla Cyberpunka 2077 Wydany dwa tygodnie temu. W przeciwieństwie do lutowej aktualizacji naprawiło to błędy i usterki bez nowej zawartości.
Tymczasem CD Projekt Red zauważa, że „dodatki” Cyberpunk 2077 wciąż są na stole pomimo studia. Porzuca technologię RedEngine w Unreal Engine 5, rozpoczynając prace nad kolejną sagą o Wiedźminie.
„Muzyk. Guru kawy. Specjalista od zombie. Adwokat mediów społecznościowych. Introwertyk. Ekstremalny miłośnik jedzenia. Ewangelista alkoholu”.