Dwóch konstruktorów z Valheim spędziło ponad tysiąc godzin w ciągu trzech miesięcy, aby stworzyć pełnoprawną grę RPG typu survival.
YouTuberzy Ninebyte i Dhakhar połączyli siły, aby podjąć się bardzo ambitnego projektu stworzenia pełnoprawnej gry w grze. W tym przypadku obaj twórcy wpadli na pomysł stworzenia unikalnych historii, bossów i nie tylko, korzystając z ukochanych narzędzi Valheim pokrytych półkami.
„Pierwszy tydzień budowy spędziliśmy na sprowadzaniu i ulepszaniu projektów z krańca świata, tworząc ostateczny zbiór kompilacji, na którym można pracować przez resztę projektu” – wyjaśniają twórcy w niedawnym filmie zamieszczonym powyżej. Następnie duet stworzył pięć głównych miast, które „ostatecznie powiązały wszystko historią i historią”.
Stamtąd zespół uzupełnił luki ciekawymi miejscami, trasami łączącymi i kilkoma arenami z bossami, na których wkrótce odbędą się „intensywne” bitwy z niestandardowymi wrogami. Dostępnych jest także 12 klas – w tym klasyki takie jak Berserker, Sorcerer i Shaman – inspirowanych trybem Legends.
Gdy wszystko było już gotowe, zespół pracował nad brukowaniem dróg, ulepszaniem kodu, zapełnianiem miast tajemniczymi NPC-ami oferującymi zadania i tworzeniem historii, która miałaby powiązać cały pakiet. „Przejrzeli także wszystkie zwykłe łupy w grze i umieścili je” na mapie jako nagrody za zadania i tym podobne. Czyli wszystko, czego można oczekiwać od normalnego RPG.
Jeśli chcesz wypróbować to, co stworzył duet, wersja beta 1.0 jest już dostępna bezpłatnie na stronie duetu Bunt Serwer.
Twórca Valheim nalegał niedawno, aby moderzy „udostępnili swoje mody każdemu, kto chce w nie grać”.
„Muzyk. Guru kawy. Specjalista od zombie. Adwokat mediów społecznościowych. Introwertyk. Ekstremalny miłośnik jedzenia. Ewangelista alkoholu”.