W tym tygodniu firma Capcom powiedziała IGN, że problemy z wydajnością Dragon's Dogma 2 w wersji na PC mogą być związane z dużą ilością procesora wymaganego przez NPC-ów gry. Teraz w odpowiedzi fani planują morderstwo NPC, próbując zwiększyć liczbę klatek na sekundę w grze.
„W Dragon's Dogma 2 do każdej postaci przydzielana jest znaczna część użycia procesora, a efekt ich fizycznej obecności w różnych środowiskach jest obliczany dynamicznie. W niektórych sytuacjach, gdy kilka postaci pojawia się jednocześnie, użycie procesora może być bardzo wysokie i może mieć wpływ Jeśli chodzi o „liczbę klatek na sekundę” – powiedział IGN przedstawiciel Capcom. „Zdajemy sobie sprawę, że w takich sytuacjach ustawienia zmniejszające obciążenie procesora graficznego mogą obecnie mieć ograniczony wpływ; Szukamy jednak sposobów na poprawę wydajności w przyszłości.”
Jako że Dragon's Dogma 2 zostanie wydany dopiero 22 marca (sprawdź terminy globalnej premiery Dragon's Dogma 2, aby dowiedzieć się dokładnie, kiedy zostanie ona wydana w Twoim miejscu zamieszkania), prężnie rozwijająca się społeczność gry jednoczy się, aby ustalić, których NPC można bezpiecznie zabić w historii. Ich nagła śmierć nie ma żadnego znaczenia.
„Pomysł: społeczność stworzyła listę NPC, których możesz zabić, aby ulepszyć grę FPS” czyta wątek na Reddicie na temat Dragon's Dogma. „Ponieważ sposób obsługi NPC jest postrzegany jako bardzo obciążający twój procesor, zabicie NPC zwiększy twoją wydajność. Jaki jest jednak sens zabijania NPC, aby zwiększyć liczbę klatek na sekundę? Jeśli zabijesz także zawartość? Dlatego sugeruję utworzenie społeczności lista zasobów niechcianych NPC, których możemy zabić.
W odpowiedzi jeden z użytkowników zasugerował zabicie dowolnego NPC niebędącego sklepikarzem, być może nawet strażników. Inny zasugerował zakończenie zadania przed zabiciem odpowiedniego NPC, chociaż ta strategia jest ryzykowna, jak zauważyli inni. „Ten pomysł jest szalony”. Inny odpowiedział. „Optymalizacja jest tak zła, że ludzie chcą popełnić ludobójstwo, aby uzyskać więcej klatek na sekundę”. „Nie mogę czekać tygodnia, aż ktoś opublikuje grę działającą w 60 klatkach na sekundę po wymordowaniu wszystkich” – zażartował inny użytkownik.
Niecałe 24 godziny od czasu, gdy artykuł IGN ujawnił wyjaśnienia Capcom dotyczące słabej wydajności na PC, szał zabijania NPC Dragon's Dogma 2 stał się memem.
Dragon's Dogma 2 ma tylko jeden tryb wizualny na wszystkich konsolach i działa z nieograniczoną liczbą klatek na sekundę na wszystkich konsolach. według Recenzent wydajności IGN Dragon's Dogma 2, Michael ThompsonObszary takie jak Vernworth są bardzo wymagające, nawet w przypadku sprzętu z najwyższej półki, w szczególności procesora. Dragon's Dogma 2 ma obecnie wysokie wymagania sprzętowe, a Steam Deck ma trudności z uruchomieniem się z szybkością gry. Nawet wysokiej klasy maszyny z RTX4090 w połączeniu z procesorem AMD 5800X3D mogą w gęsto zaludnionych miastach przenieść się w lata 30-te.
Czekając na grę, sprawdź wszystko, co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem Dragon's Dogma 2, a także recenzję Dragon's Dogma 2 IGN.
Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Znajdziesz go na Twitterze pod adresem @wyp100. Możesz skontaktować się z Wesleyem pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].
„Muzyk. Guru kawy. Specjalista od zombie. Adwokat mediów społecznościowych. Introwertyk. Ekstremalny miłośnik jedzenia. Ewangelista alkoholu”.