Jak hakowanie Switcha może prowadzić do lepszej liczby klatek na sekundę w Tears of the Kingdom

Modern Vintage Gamer pokazuje możliwą poprawę liczby klatek na sekundę dzięki przetaktowaniu Królewskie łzy z kluczem hakerskim.

W przypadku gry Marquee na 6-letnim sprzęcie (który był już stosunkowo słaby, gdy został wydany w 2017 r.), zestaw kompilacji otwartego świata The Legend of Zelda: Kingdom’s Tears To imponujące osiągnięcie techniczne. Cyfrowa odlewnia opracowany niedawno W jaki sposób łatka pierwszego dnia gry zapewnia, że ​​oprogramowanie jest „bardzo blisko docelowych 30 klatek na sekundę” dla „prawie” rozgrywki.

Jednak Digital Foundry bierze to pod uwagę Królewskie łzyLiczba klatek na sekundę może czasami spaść do 20 klatek na sekundę, zwłaszcza podczas aktywacji charakterystycznej dla Linka umiejętności Ultra Hand w zatłoczonych obszarach, takich jak Kakariko Village lub Goron City. Jednak w takich sytuacjach użytkownicy Switcha ze zhakowaną konsolą mogą użyć narzędzi do przetaktowywania, aby gra działała płynniej.

W Nowoczesne wideoModern Vintage Gamer (MVG) prowadzi widzów do dostępnych opcji przetaktowywania Królewskie łzy Gracze, którzy zainstalowali Narzędzie takie jak sys-clk w ich zaatakowanych systemach. Przesunięcie procesora z około 1 GHz do 1,5 GHz powoduje „niewielką różnicę” w teście MVG. Z kolei przetaktowanie GPU z 768 MHz do zaledwie 900 MHz (w trybie zadokowanym) skutkuje „zdecydowanie płynną” liczbą klatek na sekundę, chociaż „kontynuowało… razy, gdy liczba klatek na sekundę spada”.

Jednak największa poprawa wydajności wynika z przyspieszenia zegara pamięci systemowej z 1,6 GHz do ponad 1,8 GHz. Ten wzrost usuwa to, co MVG nazywa „prawdopodobnie największym obecnie wąskim gardłem wszystkiego na sprzęcie”, co skutkuje sytuacją „bez względu na to, co tu robię, nie mogę uzyskać liczby klatek na sekundę poniżej 30 klatek na sekundę”. Ta poprawa jest kontynuowana, nawet jeśli procesor i karta graficzna są utrzymywane na swoich oryginalnych częstotliwościach zegara.

READ  Facet Apple „I'm a Mac” powraca, aby promować system Windows na komputerach Arm

Ten przegląd Digital Foundry zawiera szczegółowe informacje na temat niektórych konkretnych sytuacji, w których Królewskie łzyLiczba klatek na sekundę może spaść do 20 klatek na sekundę.

Jak zawsze w przypadku przetaktowywania, tego rodzaju poprawa wydajności nie jest pozbawiona ryzyka. Przetaktowane komponenty generują więcej ciepła, co może prowadzić do uszkodzenia/awarii komponentu lub wyłączenia systemu, zwłaszcza jeśli temperatura otoczenia w miejscu, w którym grasz, jest bardzo wysoka. Nawet przetaktowywanie, które nie jest na równi z wersją twojego systemu operacyjnego, może skutkować większym zużyciem wentylatora i/lub baterii, co oznacza większe zużycie energii elektrycznej i krótsze czasy pracy, gdy jesteś z dala od portu. Wszystkie te zagrożenia mogą być szczególnie widoczne w związku z opisanym tutaj przetaktowywaniem pamięci, które już dawno minęło Jak to kiedyś nazwał Digital Foundry „Twarda granica Tegra X1”, która zasila adapter.

Dla graczy, którzy nie mogą znieść myśli o spadkach liczby klatek na sekundę podczas przemierzania Hyrule, ryzyko może być tego warte. A ci, którzy chcą zmniejszyć to ryzyko za pomocą podejrzanych akcesoriów, zawsze mogą w nie zainwestować Wątpliwy wentylator zewnętrzny zaprowadzić porządek.

Obraz menu od Nintendo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *