Overwatch 2 Sezon 9 przynosi kilka drastycznych zmian

Monitorowanie 2Sezon 9 strzelanki będzie dużym krokiem dla bohaterskiej strzelanki, gdy zadebiutuje 13 lutego. Oprócz wdrożenia tego, co zostało wcześniej ogłoszone Pasywne leczenie wszystkich bohaterówSezon 9 przynosi inne istotne zmiany mające na celu zwiększenie zdolności bohatera do przetrwania, ale inne poprawki mogą pomóc zrównoważyć wzrost leczenia i zdrowia.

Po pierwsze, jeśli nie słyszeliście o tym wcześniej, każdy bohater otrzyma zmodyfikowaną wersję zdolności bohatera wspierającego, która stopniowo leczy postacie po kilku sekundach unikania obrażeń. W przypadku postaci DPS i Tank nastąpi to z częstotliwością 20 uzdrowień na sekundę po pięciu sekundach bez otrzymania obrażeń. Przedmioty wspierające zaczną leczyć się szybciej niż inne, a proces leczenia 20 na sekundę zaczyna się od 2,5 sekundy bez otrzymywania obrażeń. Ogólnie rzecz biorąc, wszyscy bohaterowie otrzymują premie do swojego podstawowego zdrowia. Postacie, które przed tą zmianą miały 150-175 HP, otrzymają premię o 25 HP, postacie z 200-300 HP otrzymają dodatkowe 50 HP, a czołgi otrzymają dodatkowe 75-100 HP.

Próba Blizzarda zrównoważenia całego dodatkowego leczenia wydaje się dwojaka. Pierwszą zmianą jest to, że bohaterowie DPS będą mieli nową podstawową umiejętność, która zmniejsza leczenie celu o 20 procent podczas zadawania obrażeń. Tak więc, jeśli będziesz strzelał, wrogim graczom wsparcia będzie trudno poprawić zdrowie twojego celu i zanegować zadawane przez ciebie obrażenia. Blizzard twierdzi, że ma to na celu pobudzenie strategicznego skupienia się na konkretnych celach.

Oprócz pasywnego DPS, Monitorowanie 2 Pracuje nad zwiększeniem różnych rozmiarów i zasięgu pocisków dla różnych bohaterów i wprowadzi dalsze poprawki, gdy zespół będzie miał czas na ocenę tych zmian w sezonie 9. Według Blizzarda ma to pomóc graczom w oddawaniu celnych strzałów Coraz powszechniejsze stają się zdolności motoryczne szybkiego tempa.

READ  Apple otwiera App Store dla emulatorów starszych gier

„Wyraźny, responsywny ruch jest ważny dla podstawowej rozgrywki, dlatego nie chcemy po prostu spowalniać ruchu gracza” – napisał Blizzard w notatce prasowej. „Zamiast tego poprawiamy spójność trafień, zwiększając rozmiar pocisków zadających obrażenia i pocisków wydłużających czas podróży. Bohaterowie z bronią lub umiejętnościami, którzy nie korzystają z żadnych zmian w rozmiarze pocisku, otrzymają dodatkowe zmiany w balansie. Jednak nie chcemy wprowadzić zbyt wiele poprawek dla bohaterów, zanim lepiej zrozumiemy skutki tych początkowych zmian, więc bądźcie czujni, aby dowiedzieć się więcej o poszczególnych bohaterach w przyszłych aktualizacjach.

Oto podsumowanie pierwszych zmian:

Ashe stoi obok listy zmian rozmiaru pocisku.

zdjęcie: Rozrywka Blizzarda

Bez grania w grę z wprowadzonymi zmianami zmiany te wydają się jednymi z największych i najważniejszych usprawnień Monitorowanie 2 Wdrożone od czasu przejścia na 5v5. Zmiana pasywnego leczenia była niepokojąca dla graczy wspierających, ponieważ może uczynić graczy Tank i DPS bardziej niezależnymi w grze, która zawsze miała być oparta na drużynie. Ostatecznie Blizzard może nie utrzymać wszystkich tych pomysłów po jednym sezonie, ale wszystko to zostało wypróbowane w tymczasowym trybie beta, zanim zostało wprowadzone do głównej gry. W tym przypadku będziemy musieli po prostu wprowadzić kilka dalekosiężnych poprawek, które wpłyną na całą grę na raz, więc sezon 9 będzie pełen obaw.

Chociaż nadchodzą pewne duże zmiany Monitorowanie 2Niektóre mniejsze szczegóły obejmują Farę, latającą bohaterkę DPS i strzelca rakietowego, która zostanie przerobiona, chociaż Blizzard nie wszedł jeszcze w szczegóły. Mapa Junkertown również doczekała się ulepszeń.

Wszystko to następuje Masowe zwolnienia w Activision-Blizzard Po przejęciu firmy przez Microsoft, co dotknęło wielu z nich Monitorowanie 2 zespół, począwszy od Aspekt narracyjny Do Dział e-sportu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *