Uznaj to za rytuał przejścia: Valve w końcu odniosło taki sukces w budowaniu sprzętu do gier, że Immersion Corporation pozwała.
Immersion — firma zajmująca się dotykowym sprzężeniem zwrotnym, która kupiła, opracowała lub zebrała tak wiele patentów na technologię rumble, że każda większa firma technologiczna licencjonowała lub zawarła ugodę pozasądową — oskarża teraz Valve o naruszenie jej patentów za pomocą przenośnego urządzenia Steam Deck, platformy Valve Index VR i Własne oprogramowanie SteamVR Okres półtrwania: Alex wśród innych tytułów. Nie ma wzmianki o długo działającym kontrolerze Steam firmy Valve, który również wykorzystywał wiele dotykowych informacji zwrotnych.
Immersion domaga się odszkodowania, tantiem i nakazu przeciwko Valve „z tytułu publikacji, obsługi, konserwacji, testowania i używania oskarżonego urządzenia przenośnego i sprzętu VR”.
Firma złożyła skargę w poniedziałek w sądzie federalnym, konkretnie w zachodnim dystrykcie Waszyngtonu, powołując się na patenty 7336260I 8749507I 9430042I 9116546I 10 627 907I 10 665 067I 11175738.
Pewne rzeczy: śmierć, podatki, proces o zanurzenie, jeśli użyjesz huku
Sony i Microsoft licencjonują portfolio patentowe Immersion po procesach sądowych i ugodach. Apple, Google, Motorola i Fitbit również porozumiały się. Obecnie martwy w środku własny skafander, został wprowadzony rok temu. Nintendo Najwyraźniej uniknął procesuprawdopodobnie dzięki własnemu opracowaniu technologii Rumble Pak na konsolę Nintendo 64, ale teraz licencjonuje również technologię Immersion.
A jeśli spojrzysz na poszczególne patenty, które podlinkowałem powyżej, są one bardziej subtelne niż sprzęt. Zdziwiłbym się, gdyby Valve NIE Stabilizuje.
„Muzyk. Guru kawy. Specjalista od zombie. Adwokat mediów społecznościowych. Introwertyk. Ekstremalny miłośnik jedzenia. Ewangelista alkoholu”.