Alan Wake 2 to aplikacja wyłącznie cyfrowa, ponieważ daje Remedy „więcej czasu na dopracowanie”

Jak dowiedzieliśmy się w maju br Instrukcje dostarczone przez programistę RemedyAlan Wake 2 będzie miał wydanie cyfrowe dopiero po premierze 17 października tego roku, bez „żadnych planów” fizycznego wydania na dysku w tym czasie.

To naturalnie wywołało pewne zaniepokojenie wśród niektórych fanów, ponieważ pobieranie wyłącznie w wersji cyfrowej stwarza problemy zarówno z zachowaniem gry, jak zostało to potwierdzone zamknięciem eShopu Nintendo 3DS w marcu tego roku, jak i opłatami licencyjnymi, o czym świadczy niesławne pominięcie Lista. Survival horror PT.

Rozmawiając z Eurogamer na Summer Games Fest na początku tego miesiąca, dyrektor kreatywny Alan Wake 2, Sam Lake i dyrektor gry Kyle Rowley, przedstawili nam więcej szczegółów na temat powodów przejścia wyłącznie na technologię cyfrową, wyjaśniając, że w rzeczywistości pozwolenie Remedy potrzebowało więcej czasu na dopracowanie grę na akceptowalnym poziomie – coś, z czym łączyło się również wydawcę Epic Games.

„Tak, to po prostu cyfrowe i w pewnym sensie dotarcie do tego pomysłu, zarówno z perspektywy Remedy, jak i Epickiej, takie jest nasze obecne myślenie. Po prostu czułem, że ma to sens, a czas jest właściwy” – wyjaśnił Lake, zanim dał Rowleyowi więcej szczegółów.

„Jako twórcy jasne jest, że przejście na technologię cyfrową daje nam więcej czasu na ulepszenie gry” – powiedział Rowley. „Właściwie to całkiem sporo tygodni. W przeciwnym razie gra, która trafia na dysk, oczywiście musi być grywalna bez łatki”.

„Nie chcieliśmy wydać czegoś, z czego nie byliśmy zasadniczo dumni, z czego nie chcieliśmy, aby gracze grali. Mamy więc nadzieję, że w ten sposób możemy dać wam lepszą wersję gry”.

Jest to nieco inny powód niż ten w oryginalnym FAQ, który twierdził, że przejście na technologię cyfrową pomogłoby obniżyć cenę gry.

READ  MacBook Pro M2 klasy podstawowej firmy Apple ma wolniejsze prędkości SSD niż jego odpowiednik M1

„Jest wiele powodów” – czytamy w FAQ. Na przykład duża liczba graczy przeszła na grę wyłącznie cyfrową. Możesz kupić Sony PlayStation 5 bez napędu, a Microsoft Xbox Series S to konsola wyłącznie cyfrowa. Nierzadko wydawane są najnowsze gry jako wyłącznie cyfrowe.

Po drugie, brak wydania na płycie pomaga utrzymać cenę gry na poziomie 59,99 USD / 59,99 EUR, a wersji na PC 49,99 USD / 49,99 EUR. [£49.99 and £39.99 respectively in the UK]. „

Jednak uwaga Rowleya dotycząca dodatkowego czasu polerowania współgra z dodatkowym wyjaśnieniem z FAQ:

„Wreszcie, nie chcieliśmy dostarczać produktu w formie dysku i wymagać pobrania gry – nie sądzimy też, że byłoby to wspaniałe doświadczenie”.

Możesz przeczytać więcej z naszej rozmowy z Lake i Rowleyem, a także nasze wrażenia z rozszerzonego demo za zamkniętymi drzwiami, w dużej zapowiedzi Alan Wake 2.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *