Narzędzia koncepcyjne AI Blizzarda brzmią niesamowicie rozczarowująco

Wow robota

zdjęcie: Zamieć

To nie był najlepszy tydzień w Blizzardziewięc sprawdźmy i zobaczmy, jak idzie z czymś innym niż Monitorowanie 2 Lubi…Tak, Kierownictwo firmy wysyła e-maile z informacją, w jaki sposób narzędzia sztucznej inteligencji mogą pomóc w projektowaniu kostiumów postaci i „tworzeniu grafiki koncepcyjnej”. sympatyczny.

Shannon Liao, pisząc dla New York Timesopublikował fragmenty e-maila wysłanego do pracowników Blizzarda w zeszłym miesiącu przez głównego projektanta firmy, Allena Adhama. Pisze: „Przygotuj się na zdumienie”„Jesteśmy na skraju wielkiej ewolucji w sposobie tworzenia i uruchamiania naszych gier”.

Mówi o „Rozpowszechnianiu Blizzarda” –Gra na Stable Diffusion, jednej z najpopularniejszych platform do generowania obrazów AI— i mówi, że w tej chwili „było to używane do tworzenia grafik koncepcyjnych dla środowisk gry, a także postaci i ich strojów”, choć dodał też Blizzard szuka innych zastosowań sztucznej inteligencji do wszystkiego od Niezależni i inteligentni NPC w grze„L Projektowanie poziomów z pomocą proceduralną „Odtwarzanie dźwięku”, „Kodek do gry” i „Anti-Toxin”.

Blizzard do niedawna był jednym z najbardziej znanych i niezawodnych studiów gier wideo na świecie. Przetrwała przez dziesięciolecia nie tylko dlatego, że tworzy świetne gry, ale także dlatego, że była pełna Te gry z niezapomnianymi postaciami. Słyszeć, jak ludzie w firmie są podekscytowani, że boty nauczą ich obsługi algorytmuDo dopóki nie objął Niektóre Ta praca niepokoi mnie bardziej, niż mogę to wyrazić słowami.

O jedynej dobrej wiadomości, jaką można znaleźć w całej historii – która obejmuje również wzmiankę o podobnych staraniach zewsząd Cześć Pracownia 343 do Ubisoftu— jest fakt, że inne podejście do sztucznej inteligencji, które Blizzard próbował (a nawet opatentował), jest już w toku, ponieważ „Narzędzie wymagało od artysty zbyt dużo czasu, aby mogło być skuteczne”.

READ  Wywiady z producentem Final Fantasy XVI Naoki Yoshida — walka w czasie rzeczywistym, członkowie drużyny AI, a nie otwarty świat, więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *