„Shazam 2” osiąga 11,7 miliona dolarów w dniu premiery – Różne

„Shazam! Fury of the Gods jest ogromny jak na otwarcie nr 1 w kasie, chociaż oczekuje się, że wersja DC Comics będzie latać niżej niż jej poprzedniczka.

Fury of the Gods zarobił 11,7 miliona dolarów ze sprzedaży biletów w dniu otwarcia, co obejmuje 3,4 miliona dolarów w czwartkowych zapowiedziach. To prawie połowa z 20,3 miliona dolarów, które oryginalne wydanie z 2019 roku przyjęło pierwszego dnia premiery, i jest na dobrej drodze do 53 milionów dolarów. Fury of the Gods ma budżet produkcyjny w wysokości 125 milionów dolarów, czyli o 25 milionów więcej niż jego poprzednik.

Otwarcie w 4071 kinach, film o superbohaterach Część 2 prawdopodobnie będzie miał trudności z osiągnięciem 30-milionowego debiutu. Z DC Studios pod nowym kierownictwem Petera Safrana i Jamesa Gunna, „Shazam! 2” w pewnym sensie reprezentuje relikt starożytnego reżimu na banerze komiksu. Podczas gdy film taki jak „The Flash” został nakręcony przed kadencją Safrana i Gunna, para często głosiła swoje przekonanie co do jakości następnego filmu Ezry Millera. kontynuacja „Shazam!” Była cichsza.

Odpowiedzi są również krokiem w dół od głośnych pochwał, jakie spotkały się z oryginałem. „Fury of the Gods” ma obecnie 26% aprobaty od najlepszych krytyków na stronie zbiorczej recenzji Rotten Tomatoes. Film otrzymał już ocenę „B+” od firmy badawczej Cinema Score, co wskazuje na ogólną aprobatę wśród kupujących bilety w pierwszej rundzie, ale nawet to jest znacznie niższą oceną niż pierwsza „A” filmu.

W filmie „Shazam! Fury of the Gods” z Zacharym Levim w roli głównej Billy Batson (Asher Angel) i jego przybrani bracia wykorzystują swoje moce transformacji, by stawić czoła Córom Atlasa, które grożą zniszczeniem świata. Rachel Ziegler, Adam Brody, Lucy Liu i Helen Mirren dopełniają obsadę filmu. David F. Sandberg powraca jako reżyser.

READ  Johnny Kitagawa: największa japońska agencja muzyczna przeprasza za zarzuty napaści seksualnej ze strony jej zmarłego założyciela

Wydaje się, że „Scream VI” spada na drugie miejsce w swoim drugim wydaniu, przewidując 60% spadek w stosunku do imponującego debiutu za 44 miliony dolarów. Wygląda na to, że „powtórka” marki Paramount i Spyglass Media zarobi w ten weekend 18 milionów dolarów, co zwiększy krajową sumę do 76,5 miliona dolarów. „Krzyk VI” nadal przewyższa swojego poprzednika z 2022 roku, który zakończył swój występ kinowy z 81 milionami dolarów w Ameryce Północnej.

„Creed III” Metro-Goldwyn-Mayer zmierza do brązu, z oczekiwanym 15,8 milionami dolarów brutto w trzeci weekend premiery. Bokserski dramat Michaela B. Jordana stał się hitem od czasu swojego debiutu za 58 milionów dolarów, osiągając szczyt w filmach „Rocky” i „Creed”. PKB przekroczy 125 milionów dolarów do niedzieli.

Sam „65” Columbia Pictures znalazł się na czwartym miejscu, z przewidywaną kwotą 5,5 miliona dolarów w drugi weekend premiery. Thriller science-fiction firmy Sony, w którym Adam Driver wciela się w rolę odkrywcy kosmosu, który utknął na prehistorycznej Ziemi, powinien po weekendzie zwiększyć dochód krajowy do 22 milionów dolarów.

A Marvel’s Ant-Man and the Wasp: Quantumania zamyka pierwszą piątkę, dodając w piątek 1,1 miliona dolarów. Teraz, w piąty weekend premiery, wersja Disneya przekroczyła 200 milionów dolarów w kasie krajowej. Dopiero okaże się, czy film będzie w stanie dorównać 216 milionom dolarów, które jego poprzednik z 2018 roku zarobił w Ameryce Północnej.

W międzyczasie „Everything Everywhere at Once” rozszerzył swój 52. weekend premiery jako triumfalna kontynuacja nagrody dla najlepszego filmu na niedzielnej ceremonii rozdania Oscarów. Komedia A24 jest teraz wyświetlana w 1633 lokalizacjach i ma przynieść 1,1 miliona dolarów w ciągu trzech dni, co daje krajowy dochód brutto w wysokości 75,4 miliona dolarów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *