DirecTV dodaje kolejny prawicowy kanał po zrzuceniu Newsmaxa

środek Okrzyki Republikanów To jest DirecTV Cenzura konserwatywnych mediów za pomocą „de-platformowanieNewsmax, dostawca satelitarny, ogłosił w czwartek, że dodał do swojej oferty kolejną raczkującą prawicową sieć: The First, która Gospodarze m.in Wstyd, gwiazda Fox News, Bill O’Reilly.

Aby dodać zniewagę do obrażeń Newsmax, The First pozostanie na tym samym kanale DirecTV, z którego właśnie uruchomił Newsmax w tym tygodniu.

Według DirecTV, ich wieloletnia umowa z The First – która została uruchomiona pod koniec 2019 roku jako sieć cyfrowa dostępna na platformach OTT – nie będzie zawierała żadnych „dopłat” i pozwoli konserwatywnemu gniazdu „pozostać bezpłatnym kanałem” dostępnym dla klientów DirecTV. . The First będzie nadal utrzymywać bezpłatne przesyłanie strumieniowe na swojej stronie internetowej i innych usługach. (Wydaje się, że jest to podobne do umowy odrzuconej przez Newsmax w tym miesiącu).

Wśród programów pokazanych na The First są Pokaz Danyktórego gospodarzem był były flack i firebrand NRA Dana Loach; Brak wiadomości wirującychpodcast, który prowadzi O’Reilly Po wyrzuceniu z Fox News; Spektakl w czasie największej oglądalności pt Program Liz Wheelerktórego gospodarzem był były prezenter OAN Liz Wheeler; oraz program prowadzony przez prawicowego prezentera radiowego Jessego Kelly’ego.

„DIRECTV ceni różne punkty widzenia i perspektywy i zawsze będzie dążyć do utrzymania szerokiego wyboru spośród szerokiej gamy usług rozrywkowych i informacyjnych, aby odpowiadać wyjątkowym gustom i zainteresowaniom naszej zróżnicowanej bazy klientów” — powiedział Rob Thune, dyrektor ds. treści DirecTV . „Podobnie jak udało nam się to z innymi rozwijającymi się kanałami, nie możemy się doczekać, aby pomóc The First w dalszym zwiększaniu zasięgu odbiorców, zapewniając jednocześnie, że nasi klienci nadal będą otrzymywać wysoką wartość”.

W komunikacie prasowym nadawcy płatnej telewizji, ogłaszającym zawarcie umowy, firma zauważyła: „Uruchomienie DIRECTV to kolejny krok naprzód w trwającej strategii DIRECTV, mającej na celu integrację wiodących treści przesyłanych strumieniowo z tradycyjnymi kanałami liniowymi”. Dodali również, że w zeszłym roku uruchomili usługę subskrypcji wideo na żądanie Fox Nation na żywo i nadal oferują bezpłatne 60-dniowe wersje próbne nowym i obecnym klientom.

READ  Prezes Tesli, Elon Musk, rozpoczyna pierwsze dostawy półciężarówek

Christopher Balfe, dyrektor generalny The First, pochwalił DirecTV za udostępnienie sieci pierwszej stacji kablowej. (Sieć została pierwotnie uruchomiona w październiku 2019 r. na Pluto TV, platformie OTT oferowanej przez Paramount.)

„DIRECTV wyraźnie rozumie, jak ważne jest oferowanie szerokiej gamy punktów widzenia i perspektyw swoim klientom w całych Stanach Zjednoczonych i cieszymy się, że The First jest teraz wśród nich, ponieważ sięgamy po konserwatystów, którzy nie są zobowiązani do rozmów żadnej ze stron punktów” – powiedział Belfi. „Tworzymy pełne pasji, ale często ignorowane amerykańskie wartości, a teraz mamy wyjątkową okazję do rozszerzenia naszego zasięgu bez obciążania DIRECTV i jej klientów dodatkowymi wymaganiami finansowymi”.

W czwartkowe popołudnie Newsmax oburzył się w oświadczeniu na temat posunięcia DirecTV, aby go zastąpić: „Chociaż cieszymy się, że AT&T DirecTV dodaje konserwatywny kanał komentatorski, jest to żałosna próba poradzenia sobie z milionami wściekłych widzów, którzy wciąż chcą NEWSMAX dla naszych najlepiej oceniane programy, osobistości i dogłębne wiadomości. Nie można zastąpić Cadillaca Hondą.

W oświadczeniu kontynuowano: „Fakty pozostają niezmienione: DirecTV zrezygnowało w zeszłym roku z dwóch najpopularniejszych konserwatywnych kanałów, zastępując je kanałem, który nie ma ocen – jednocześnie nadając ponad 20 liberalnych kanałów informacyjnych”. jasne, że chociaż NEWSMAX jest czwartym kablowym kanałem informacyjnym w Ameryce, nigdy nie zapłaciliby nam opłaty licencyjnej, podczas gdy płacą nam wszystkie 22 liberalne kanały informacyjne. To był akt dyskryminacji mający na celu jeden cel: cenzurować nas ”.

DirecTV – współwłasność AT&T i TPG Capital –Newsmax wyciągnął Z line-upu swojego kanału w środę o północy, po przerwaniu negocjacji w sprawie nowej umowy między obiema stronami. Dostawca płatnej telewizji odrzucił żądania Newsmax dotyczące dodatkowej opłaty licencyjnej za nadawanie stacji, zauważając, że kanał popierający Trumpa nadaje obecnie swoje treści bezpłatnie na różnych platformach i we własnej aplikacji.

READ  Elon Musk jest już zagrożony naruszeniem kluczowej klauzuli w swojej umowie na Twitterze

„Wielokrotnie wyjaśnialiśmy Newsmax, że chcielibyśmy nadal oferować sieć, ale ostatecznie prośby Newsmax o podwyżki cen mogły spowodować znacznie wyższe koszty, które musielibyśmy przenieść na naszą szeroką bazę klientów ”- powiedział serwisowi The Daily Beast rzecznik DirecTV po wygaśnięciu kontraktu Newsmax.

„Każdy, w tym nasi klienci, może bezpłatnie oglądać sieć za pośrednictwem NewsmaxTV.com i YouTube.com oraz na wielu platformach streamingowych, takich jak Amazon Fire TV, Roku i Google Play” – dodał rzecznik. „Nieustannie oceniamy najbardziej odpowiednie programy, aby zapewnić naszym klientom i spodziewamy się wypełnić ten dostępny kanał świeżymi treściami”.

Newsmax, któremu DirecTV nie płaciła opłat za przewóz od czasu uruchomienia usługi w 2014 roku, oskarżył DirecTV o porzucenie jej jako Część skoordynowanego wysiłku Aby uciszyć konserwatywne media – i zrobił to Skorzystaj z pomocy republikanów na Kapitolu, aby wywrzeć presję na DirecTV, aby zapłaciła im „uczciwe i sprawiedliwe” opłaty.

Cytowane z DirecTV Anulowanie mało oglądanej skrajnie prawicowej sieci One America News W ubiegłym roku Izba Reprezentantów tworzenie listu do dostawcy satelitarnego w zeszłym tygodniu, twierdząc, że firma była w zmowie z Demokratami w celu „zarabiania” na prawicowych punktach sprzedaży. „Jeśli Newsmax zostanie usunięty z DIRECTV, Republikanie Izby Reprezentantów w ciągu niecałego roku stracą dwa z trzech kanałów informacyjnych: dotarcie do konserwatywnych wyborców na platformie, która obsługuje głównie konserwatywne obszary kraju.

newsmax Zaapelował też do swoich widzów wezwać prawodawców do wezwania do sądu i poprosić Kongres o zbadanie DirecTV i AT&T w sprawie ich „dyskryminacji konserwatywnych mediów”.

Jednak umowa DirecTV z The First wydaje się być sprzeczna z narracją, którą snuli Republikanie i Newsmax. Zwłaszcza biorąc pod uwagę konserwatywne nastroje, jakie sieć obecnie rzutuje na swoje fale radiowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *