Dlaczego Kurt Russell odmówił podkładania głosu Snake’owi w Metal Gear Solid?

Rola Kurta Russella jako Snake’a Plisskena w filmie Johna Carpentera Ucieczka z Nowego Jorku Jest główną inspiracją dla Solid Snake z gier Metal Gear Solid. Twórca serialu, Hideo Kojima, jest wielkim fanem filmów Carpentera i pożyczył imię, przepaskę na oku i szorstkie zachowanie agenta sił specjalnych Russella, aby stworzyć swojego bohatera z gry wideo. Kojima zwrócił się publicznie do tego zaszczytu Metal Gear Solid 2: Synowie Wolnościnadał Snake'owi kryptonim Iroquois Pliskin.

W pewnym momencie Kojima podobno chciał, aby Kurt Russell użyczył głosu Snake’owi Metal Gear Solid 3: Pożeracz wężyi zastępuje angielskiego lektora Davida Haytera. (Russell mógł nakręcić Naked Snake’a, a nie Solid Snake’a, jeśli ma to jakiekolwiek znaczenie.)

Russell najwyraźniej odmówił, a Hayter ponownie wcielił się w tę rolę w późniejszych grach (aż… Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes I Fantomowy ból). W nowym Wywiad wideo GQ z Russellem O swoich słynnych bohaterach filmowych aktor wyjaśnia, dlaczego nie podkłada głosu Snake’owi.

„Słuchaj, z natury jestem bardzo leniwy” – wyjaśnia Russell. „Były różne czasy, kiedy ludzie tego chcieli [me] Coś zrobić. Nie wiem, jestem filmowcem. Musisz zrozumieć, że z mojego punktu widzenia, niezależnie od tego, czy był to Elvis, Snake Plissken, Jack Burton czy RJ MacReady, Który projekt. To była ta rzecz. Wejdź w ten sposób myślenia. Ty to tworzysz. Chcesz, żeby ten świat się wydarzył.

„Udzielałem wywiadów, kiedy [1979 biopic] Elvisa Wychodził, a oni mówili: „No dalej, zrób dla nas trochę Elvisa”. To nie działa w ten sposób, nie można tak po prostu wchodzić i wychodzić z Facebooka. Idziesz nad tym popracować. Udoskonalasz to, potem to robisz i zarabiasz za to. Pochodzę z innej epoki. Nie byłem zainteresowany „rozszerzaniem się” finansowo za pomocą czegoś, co sami stworzyliśmy lub co stworzyliśmy pod względem postaci.

READ  Wszystkie 7 najlepiej sprzedających się modeli telefonów w 2023 roku to iPhone'y

Oprócz powrotu do postaci wyrwanej z kontekstu Russell twierdzi, że miał jeszcze jeden ważny powód, dla którego nie wskrzesił swojej postaci – w nieco innej formie gry wideo – na potrzeby filmów Carpenter's Snake Plissken.

„Szukałem [a script] „I powiedz: «Tego nie napisał John»” – mówi Russell, wąchając powietrze. „To nie pachnie dobrze. Johna tu nie ma, żeby to zrobić, nie zrobię tego. Zróbmy coś nowego, zróbmy coś nowego, stwórzmy kolejną ikoniczną postać, zamiast pytać: „Czego możemy się pozbyć tej kultowej postaci?”

Russell powrócił do roli Snake'a Plisskena Ucieczka z Nowego Jorku dalszy ciąg Ucieczka z Los Angeles, więc zdecydowanie nie waha się przed zmianą ról. Facet zrobił dla tego dwie sekwencje Komputer miał na sobie tenisówkiW końcu Święty Mikołaj był fotografowany już wiele razy.

Warto obejrzeć resztę wywiadu Russella z GQ. W zabawny sposób dzieli role Johna Carpentera Rzeczw trylogii filmów Quentina Tarantino oraz w Strażnicy Galaktyki Vol. 2. Wygłasza także ciekawe rozmowy na temat bitwy kasowej pomiędzy pojedynkującymi się westernami Nagrobek I Wyatta Earpa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *