Główny negocjator mówi, że AI rozmawia „na uboczu” ze studiami – ostateczny termin

Po tym, jak AMPTP nazwał wczoraj swoją propozycję AI dla SAG-AFTRA „przełomową”, krajowy dyrektor wykonawczy Federacji Reprezentantów i główny negocjator, Duncan Crabtree-Ireland, nadal się nie zgadza.

„Jesteśmy daleko w AI”, powiedział Crabtree-Ireland, wyjaśniając w swojej wczorajszej argumentacji, że AMPTP robi utwardzacz wydajności zaplecza w tym punkcie przetargowym.

Crabtree-Ireland wygłosił dziś swoje uwagi przed Disney Studios na temat tego, co było ostatnim przystankiem jednodniowej wycieczki po studiu z prezesem SAG-AFTRA, Franem Drescherem.

„Firmy odmawiają przyznania, że ​​nie można oczekiwać, że ludzie podpiszą się swoim nazwiskiem, wizerunkiem, wyglądem, dźwiękiem i osobowością w jakimś korporacyjnym konglomeracie bez żadnego prawa do powiedzenia, co zrobią z tym w przyszłości” – powiedział Crabtree z Irlandii.

Dodał: „To się nie stanie, nie zgodzimy się na takie warunki, więc firmy muszą iść w naszym kierunku i dojść do rozsądnego porozumienia”.

„Nie przystąpiliśmy do tych negocjacji i nie powiedzieliśmy„ zablokujmy sztuczną inteligencję ”- wyjaśnił Crabtree-Ireland.

„Rozpoczęliśmy te negocjacje, mówiąc, że sztuczna inteligencja powinna być wykonana w sposób szanujący aktorów i szanujący ich prawa człowieka do ich ciał, ich głosu, ich wizerunku i podobieństwa”.

„Nic mniejszego niż to nie będzie akceptowalne”.

AMPTP powiedział wczoraj, że przedłożył SAG-AFTRA „przełomową propozycję sztucznej inteligencji, która chroni cyfrowe podobieństwo wykonawców, w tym wymóg wyrażenia zgody przez wykonawcę na tworzenie i używanie cyfrowych replik lub wprowadzanie cyfrowych zmian w występie”.

Jednak we wczorajszym strajku związkowym aktorów Crabtree-Ireland odrzucił: „Pionierska propozycja sztucznej inteligencji, którą złożyli nam wczoraj, aby nasi aktorzy pracujący w tle mogli skanować i otrzymywać wynagrodzenie za dzień pracy oraz aby ich firmy zeskanowały to obraz, ich podobiznę, którą mogą wykorzystywać przez resztę wieczności w dowolnym projekcie bez zgody i bez wynagrodzenia, jeśli uważasz, że to przełomowa propozycja, sugeruję, abyś zastanowił się jeszcze raz”.

READ  3 znaki zodiaku mają surowy znak w piątek, 25 lutego 2022 r.

Jeśli chodzi o to, kiedy studia i nadawcy zaczną odczuwać uderzenie w swoje zarobki w wyniku strajku SAG-AFTRA, Crabtree-Ireland powiedział: „Myślę, że biorąc pod uwagę cały wysiłek, jaki włożyli w próbę manipulowania nami do granic możliwości, myślę, że martwimy się o natychmiastowy wpływ, szczególnie w zakresie promowania letnich filmów i tym podobnych rzeczy”.

Crabtree-Ireland zachęcał ich do „wypowiadania się w mediach społecznościowych”, w jaki sposób konsumenci, widzowie telewizji i transmisji strumieniowych mogą okazywać swoją solidarność.

„Widzowie mogą pomóc nam zastanowić się nad zachowaniem firm; firmami, z których wybierają konsumowanie treści” – dodał szef konwersacji.

„Konsumenci obserwują, a konsumenci wiedzą, że walka, w której toczymy, jest uczciwa, więc myślę, że te firmy powinny być bardzo zaniepokojone alienacją opinii publicznej”.

Crabtree-Ireland dodał: „To nie miałoby miejsca dziesięć czy 20 lat temu: w tym kraju istnieje ruch na rzecz solidarności pracowniczej i sprawiedliwego traktowania pracowników, a my jesteśmy częścią tego ruchu”, dodając, że „będzie będzie kosztować te firmy, jeśli odmówią przyznania się do tego”.

Chociaż strajk jest jeszcze za wcześnie, Crabtree-Ireland powiedział, że nie wyklucza pikiet w innych miastach, w których znajdują się niektóre z tych siedzib transmisji strumieniowej, przeczytaj Seattle, ojczyznę Amazona.

„Możesz się nas spodziewać wszędzie tam, gdzie te firmy są obecne” – powiedział.

Niektórzy szeregowi przedstawiciele byli zaniepokojeni tym, jak SAG-AFTRA poradzi sobie z linią streamerów do ściągania filmów i seriali z usług OTT w ostatnich rozmowach kontraktowych AMPTP.

Crabtree-Ireland powiedział Deadline: „Nie sądzę, że to będzie punkt w naszych dyskusjach, bardziej koncentrujemy się na dzieleniu się przychodami od streamerów niż na konkretnych projektach, ponieważ oczywiście składa się na to wiele czynników. ”

„Mamy propozycje dotyczące AVOD, ale tak naprawdę skupiliśmy się na subskrypcjach i strumieniowaniu subskrypcji jako głównym celu. Nie mówimy o podziale zysków, mówimy o udziale w przychodach.”

READ  Tony Bennett, Jazzy Croner z American Songbook, nie żyje w wieku 96 lat

Podobnie do tego, co powiedział dziś rano podczas pierwszego strajku Dreschera w Netflix, Crabtree-Ireland powiedział ponownie, że od środowego zerwania nie było żadnego słowa z AMPTP, aby powrócić do rozmów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *