Niantic i Capcom wypuszczają Monster Hunter już we wrześniu

Monster Hunter firmy Capcom będzie kolejną udaną serią, która zostanie potraktowana przez Niantic, a Monster Hunter Now zostanie uruchomiony na urządzenia mobilne jeszcze w tym roku.

Gra zostanie opracowana i wydana przez Niantic, a we wrześniu trafi do sklepów iOS App Store i Google Play. Ruszyły zapisy do testów beta, które rozpoczną się we wtorek, 25 kwietnia.

Monster Hunter Now opiera się na formule poprzednich tytułów Niantic, takich jak Pokémon Go, w których potwory z serii są umieszczane w prawdziwym świecie na mapie w grze. Podczas briefingu prasowego szef produktu Niantic, Kei Kawai, powiedział, że Monster Hunter „idealnie pasuje” do stylu gry firmy.

„Seria opowiada o grupowaniu się ze znajomymi, graniu jako rodzina i zawieraniu nowych znajomości. To była naprawdę ważna część IP przez prawie dwie dekady. Pomysł majestatycznych potworów wędrujących po okolicy i miastach był bardzo fascynująca jak nowa gra w prawdziwym świecie”.

Producent serii Monster Hunter, Ryozo Tsujimoto, dodał: „Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Niantic, która ma najlepszą technologię AR na świecie, aby dostarczyć wam zupełnie nową grę Monster Hunter. Wciąż pamiętam, kiedy Niantic powiedział mi o tym projekcie, Od razu powiedziałem „zróbmy to” bez ponownego myślenia o tym”.


Teraz Monster Hunter

Gra jest rozwijana od niespełna czterech lat, po tym jak Niantic odwiedził Capcom w marcu 2019 roku, gdzie zaproponował pomysł wspólnego stworzenia gry Monster Hunter.

Niantic podjął kroki mające na celu odróżnienie nowego tytułu od Pokémon Go; Na przykład, podczas gdy gracze nadal mogą walczyć z potworami w trybie AR – który ujeżdża przeciwnika w ich rzeczywistym otoczeniu – mapa została również podzielona na różne regiony środowiskowe, które dyktują tło, jeśli nie korzystasz z trybu AR.

Gracze mogą również użyć nowego przedmiotu do paintballa, aby oznaczyć napotkanego potwora, a później walczyć z nim w zaciszu własnego domu. Można również ustawić towarzysza Palico, aby gracze oznaczali mijane potwory za pomocą Paintballa, aby dać im więcej wrogów do walki w domu.

READ  Wyciekł laptop do gier MSI CLAW, wyposażony w procesor Intel Core Ultra 7 155H z grafiką Arc i 32 GB pamięci

Podobnie jak w przypadku serii Monster Hunter, duży nacisk kładzie się na grę zespołową, ponieważ Niantic ma nadzieję, że gracze będą współpracować ze wszystkimi innymi osobami w okolicy, gdy będą eliminować potwory.

Gra została zaprojektowana tak, aby była jak najbardziej dostępna dzięki sterowaniu bitwą „kliknij i kliknij przycisk” zamiast wirtualnych przycisków.

Będą zakupy w grze, ale zostaną one szczegółowo omówione w późniejszym czasie.

Podczas gdy Pokémon Go wciąż ma się dobrze, w zeszłym roku Niantic zamknął Harry Potter: Wizards Unite. Pomimo niesłabnącej popularności serii chłopięcych czarodziejów, gra walczyła o uzyskanie takiej samej przyczepności jak Pokémon Go; Na przykład zarobił 1,7 miliona dolarów mniej niż Creature Hunter pierwszego dnia i zamknął się po zaledwie dwóch latach.

Niantic porzucił także płynnie uruchamiany Catan: World Explorers i podobno anulował cztery projekty i zwolnił aż 90 osób w zeszłym roku.

CD Projekt był jednym z kilku studiów, które również próbowały wejść do akcji z The Witcher: Monster Slayer, który również został zamknięty. Przy tak wielu tytułach starających się dorównać Pokémon Go, GamesIndustry.biz Zapytano go, czego Niantic i Capcom oczekują od Monster Hunter Now.

„Gry to odnoszący sukcesy biznes… Mocno wierzę, że mamy wiele sukcesów na naszych rękach”

Ki Kauai, Niantic

„Gry to odnoszący sukcesy biznes”, powiedział nam Kawai podczas sesji pytań i odpowiedzi na konferencji prasowej. „Nie chcę spekulować, jak duże to jest. To, na czym możemy się skupić i co możemy kontrolować, to tworzenie fajnej gry z wielkim talentem i wspaniałymi twórcami gier z Capcom.

„Myślę bardzo mocno, że mamy hit w naszych rękach, a świat to pokocha i będzie się tam dobrze bawić, więc skupimy się na tym. I chcemy, aby ta gra trwała bardzo długo długi czas.”

READ  Twórca Dragon Quest, Yuji Horii, dzieli się krótką aktualizacją w następnym głównym wpisie

Chociaż Monster Hunter może nie być tak duży jak Pokemon czy Harry Potter, franczyza osiągnęła nowe szczyty popularności w ostatnich latach. Historycznie rzecz biorąc, Monster Hunter World i Monster Hunter Rise z 2018 roku były wielkimi hitami w Japonii i wreszcie podbijają Zachód.

W obecnej formie Monster Hunter jest drugą najlepiej sprzedającą się serią w historii Capcom z 90 milionami egzemplarzy, ustępując jedynie 135 milionom Resident Evil. Monster Hunter World pozostaje najlepiej sprzedającą się grą wydawcy wszechczasów z 18,6 milionami egzemplarzy, a następnie Rise z 11,7 milionami.

To daje Niantic pewność, że Monster Hunter Now będzie miał silną międzynarodową atrakcyjność, powiedział Kawai GamesIndustry.bizSeria Monster Hunter istnieje już od dłuższego czasu — to już jej dziewiętnasty rok — a niedawny sukces gier World i Rise dodał jej globalnej publiczności.Tytuł był wielkim hitem w Japonii i również w World.

„Bardzo się cieszę, że ludzie na całym świecie odkrywają tę grę i zachęcają do niej więcej graczy, ponieważ to da nam i Monster Hunter szansę na odniesienie sukcesu również na całym świecie”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *