Wydanie Diablo IV będzie wymagało kryzysu z powodu „niegospodarności” – raport

Podczas gali Game Awards Diablo IV otrzymało czerwcową datę premiery. Jednak niedawny raport, w którym byli i obecni pracownicy Blizzarda rozmawiali o tworzeniu gier, mówi, że nie można tego osiągnąć bez szlifowania.

Blizzard planuje wydać Diablo IV 6 czerwca okazuje się, że może się to odbyć kosztem zdrowia i dobrego samopoczucia twórców. Według raportu The Washington Post, wielu anonimowych, obecnych i byłych deweloperów Diablo IV stwierdziło, że bez psucia lub wycinania funkcji data premiery nie wydaje się prawdopodobna.

Twórcy Blizzarda rozmawiają o kryzysie w Diablo IV

Premiera Diablo IV na Xbox Series X | S i Xbox One w czerwcu, mniej więcej w tym samym czasie co Microsoft nadzieje aby zakończyć przejęcie Activision Blizzard, co czyni go idealnym momentem, aby dostać się na listę Gry, które trafią do Game Pass. W jakim stanie będzie gra, czy też jakie zespoły nad nią pracują, nie wygląda to zbyt pozytywnie w najnowszym raporcie Washington Post. Zespół „Diablo 4” podobno stracił ogromne ilości talentów od ponad roku, ponieważ wielu programistów ma dość zmian w kierownictwie i „niegospodarności”, wybierając zamiast tego szukanie innej pracy z bardziej konkurencyjnymi wynagrodzeniami i warunkami pracy.

Twórcy pracujący nad Diablo IV woleliby uniknąć jakiejkolwiek formy „przestoju”, ale wydaje im się, że będą musieli to zrobić i nie chcą uruchamiać niedokończonej gry. W zeszłym roku gra została przesunięta na 2023 rok, co według dyrektora generalnego Activision Blizzard było jednym z powodów, dla których akcje firmy spadły — „Czułem, że przejechał po nas autobusem” — powiedział były kapitan drużyny Blizzarda. Teraz jeden z obecnych pracowników mówi, że nie sądzi, aby kierownictwo Blizzarda spowodowało więcej opóźnień zespołu: „Jesteśmy w punkcie, w którym nie chcą już opóźniać gry. Musimy więc po prostu iść naprzód i dowiedzieć się, jak bardzo jesteśmy skłonni zrobić sobie krzywdę, aby mieć pewność, że gra zostanie wydana w dobrej formie.” dość „.

READ  Symphony Of War to idealna gra parowa dla fanów Fire Emblem

Pomimo tego, że firma „regularnie” przeprowadza ankiety wśród członków zespołu pod kątem ich zawodowego samopoczucia, które podobno jest „najbardziej pozytywne od lat”, morale wydaje się spadać. Jeden z obecnych pracowników rozmawiał z The Washington Post o wpływie 12-godzinnego dnia pracy na ich życie: „Wpłynęło to na moje zdrowie, wpłynęło na moje relacje, zarówno rodzinne, jak i romantyczne… wpływa na moją zdolność do cieszenia się rzeczami”. Activision Blizzard zaoferowało twórcom Diablo IV dwa razy więcej akcji firmy po wydaniu gry, o wartości od 5 000 do 50 000 USD, w zależności od ich pozycji w firmie, ale niektórzy twierdzili, że było to „niepotrzebne i destrukcyjne” oraz że „zachęca przywódców do pójścia na skróty. „

Co sądzisz o tej wiadomości? Chętnie poznamy Twoją opinię, więc zostaw komentarz poniżej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *