Square Enix szczegółowo opisuje bieżące problemy i przyszłość nowego Switch Racer Chocobo GP

zdjęcie: Square Enix / Toshiyuki Ethana

Słodki zawodnik Final Fantasy Chocobo GB Pojawił się na Nintendo Switch w zeszłym tygodniu i chociaż ma solidną mechanikę wyścigów kartingowych, fani wyrazili obawy dotyczące karty nagrody w grze, która służy jako przepustka sezonowa.

W tym sensie nie jest to tradycyjny gokart, ponieważ możesz odblokować wszystko ze względną łatwością. Doszło teraz do punktu, w którym zespół wysłał długą wiadomość do japońskich graczy – wyjaśniając, czego można się spodziewać po GP Chocobo, wraz z niektórymi działaniami, które już zostały podjęte.

Producent gry, Hironori Okayama, wspomniał, w jaki sposób zespół bierze na pokład opinie graczy:

„Otrzymaliśmy również wiele komentarzy na temat tego, w jaki sposób możemy zapewnić dodatkowe DLC. Traktujemy to bardzo poważnie i nadal będziemy robić, co w naszej mocy, aby zapewnić aktualizacje, które zadowolą każdego, kto kupuje”.

Użytkownik Reddit Sat-AM Udostępnij szorstkie tłumaczenie Google tej najnowszej aktualizacji na subreddicie Nintendo Switch. Oto pełny szczegół:

1. Są zaznajomieni z rozwiązywaniem problemów online i pracują nad ich naprawą.
2. Wysłali 500 Mythrilów i obniżyli wymagania dotyczące doświadczenia na przepustce jako przeprosiny dla graczy, co oznacza, że ​​zmniejszony wymóg doświadczenia może nie być sposobem, w jaki robią przyszłe podania. Jeśli masz wystarczająco dużo doświadczenia, aby być na wyższym poziomie, twój poziom zostanie podniesiony automatycznie.
3. Duże aktualizacje i zmiany nadejdą wraz ze zmianami sezonu, więc prawdopodobnie nie będzie żadnych przyszłych modyfikacji w sezonie 1.
4. Przyszłe sezony będą zawierać dwie nowe postacie (jedną na szlaku i jedną dla pokolenia).
5. „Przedmioty dodane do Gil Shop będą dodawane za każdym razem, gdy sezon się powtarza” Wygląda na to, że zachowają oni postacie Gil zakupione w Gil Shop na przyszłe sezony, ale może to również oznaczać, że planują w końcu powtórzyć sezony.
6. Postacie na karcie mogą być dostępne do kupienia „na żywo” za pomocą mythril lub gil po zagraniu karty.
7. Nowe turnieje zostaną udostępnione graczom zarówno w wersji pełnej, jak i lekkiej w sezonie 2.
8. W połowie sezonu pojawi się więcej artykułów ze sklepu Mythril (utworów o modzie i BGM).
9. Obecnie Mythril można zdobyć tylko poprzez premię za logowanie, ale począwszy od sezonu 2 będzie to również premia za sukces.
10. W sezonie 2 nadchodzą zmiany balansu, w tym zmiany postaci i podstawowych mechanik. Jednak nie dotykają niczego wcześniej, chyba że jest na tyle zepsuty, że wymaga natychmiastowej naprawy.
11. Podczas planowania przyszłych aktualizacji biorą pod uwagę opinie graczy na temat DLC/mikrotransakcji.
12. Wydają się być zainteresowani przede wszystkim zdolnością przeciętnego gracza do osiągnięcia poziomu 100 (z 200) w okresie dwóch miesięcy.
13. Obecny zysk EXP został zrównoważony tak, że gracze ze stosunkiem wygranych/przegranych 1:1 w trybie GP otrzymują około 1 poziom za każdy tryb GP grany z naklejkami dostarczonymi przez przepustkę. Kolejna linijka („W ten sposób naszą nową podstawową zasadą jest stworzenie środowiska, w którym łatwo jest zdobyć dodatkowe postacie po prostu kupując wersję produktu”) oznacza, że ​​w zasadzie uważają to za wygodne i prawdopodobnie zachowują wskaźniki zdobywania doświadczenia dla przepustki .
14. Więcej rodzajów kosmetyków / BGM pojawi się w sklepie Mythril, a karta będzie nagrodami wysokiego poziomu.
15. Zmiany w wersji Lite mają „ułatwić dystrybutorom wideo organizowanie wydarzeń”, więc może to oznaczać, że mogą umożliwić graczom Lite dostęp do menu gospodarza, gdzie „wydarzenia” prawdopodobnie odnoszą się do turniejów. Może to jednak również odnosić się do zezwalania na grę online dla graczy innych niż GP lub do czegoś zupełnie innego.

Z pewnością damy Ci znać, jeśli Square Enix w końcu udostępni więcej informacji w języku angielskim. Więcej informacji o problemach z przepustką sezonową w grze znajdziesz w naszym poprzednim artykule:

READ  Random: Oto spojrzenie na kolekcję retro gier wideo Masahiro Sakurai

Jakie są Twoje dotychczasowe przemyślenia na temat Chocobo GP? Czy masz nadzieję, że doświadczenie poprawi się w przyszłości? Zostaw komentarz poniżej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *