Twórcy nowej wersji Wiedźmina nie boją się usunąć aspektów „złych, przestarzałych i wymagających przeróbki”.

Twórca Wiedźmina Remake, Fool's Theory, nie boi się zmieniać aspektów oryginału CD Projekt Red, które są „złe, przestarzałe i wymagają przeróbki”.

Porozmawiaj z magazynem Edge przez GryRadardyrektor generalny Fool's Theory Jacob Rokosch dał jasno do zrozumienia, że ​​nie każda część filmu Wiedźmin z 2007 roku pojawi się w oczekiwanym remake'u, choć nie podał żadnych szczegółów na temat tego, co będzie, a czego nie.

„Przede wszystkim potrzebujemy uczciwej i pokornej analizy, które części są po prostu złe, przestarzałe i wymagają regeneracji” – powiedział Rokosch. Fool's Theory jednocześnie „podkreśli te części, które są świetne, należy zachować lub są bezpośrednimi kamieniami węgielnymi, których nie można się pozbyć”.

Oryginalna gra Wiedźmin jest miejscami nieco przestarzała według standardów z 2024 roku, a być może jej głównym tytułem jest obsługa myszy i klawiatury tylko z dopasowaną walką. Zamiast kontrolować Geralta, tak jak to robili gracze na przykład w Wiedźminie 3 ze standardową obsługą gamepada, walka polegała na opukiwaniu wrogów i ustalaniu czasu kolejnych ataków przy użyciu niemal rytmicznej mechaniki rozgrywki.

Jednak ogólna pętla rozgrywki jest bardzo podobna do tej z Wiedźmina 3. Gracze zazwyczaj podążają historią w nowym obszarze i otrzymują zestaw głównych zadań do wykonania. Dostępne są także zadania poboczne i kontrakty z potworami, zapewniające pieniądze i przedmioty używane do ulepszania umiejętności, wyposażenia i mikstur.

Wiedźmin Remake sprawi, że oryginalna gra będzie miała otwarty świat, a tym samym będzie bardziej podobna do Wiedźmina 3, chociaż ta ostatnia gra będzie miała ponad dziesięć lat w momencie premiery remake'u. Niewiele na ten temat wiadomo, jednak pomimo zapowiedzi w październiku 2022 r., gra jest wciąż na bardzo wczesnym etapie rozwoju i nie zostanie wydana przez kilka kolejnych lat, pomimo wieloletniego aktora głosowego Geralta, Douga Cockle’a, który nie może się doczekać powrotu.

READ  Microsoft i VW łączą siły, aby wprowadzić rozszerzoną rzeczywistość do samochodów — nie tylko do Twojego samochodu

Ryan Dinsdale jest niezależnym reporterem w IGN. Cały dzień będzie opowiadał o Wiedźminie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *