Ujawniono szczegóły dotyczące trybu współpracy w kampanii Halo Infinite

Długo oczekiwana kampania kooperacyjna Halo Infinite i funkcje Mission Replay są w końcu gotowe do testów beta w tym tygodniu, a 343 Industries szczegółowo opisało, czego możemy się spodziewać za pośrednictwem transmisji na żywo dewelopera.

Minęło dużo czasu, ale wygląda na to, że w końcu będziemy mieli okazję zagrać nieskończona auraKampania z trzema innymi przyjaciółmi w tym tygodniu, gdy funkcja wejdzie w testy beta w taki sam sposób, w jaki wystartowała pierwsza gra wieloosobowa Halo Infinite. Ostatnia transmisja na żywo 343 Industries, którą można znaleźć na oficjalnym Halo youtube A Skurcz Kanały, szczegóły wszystkiego, czego możemy się spodziewać dzięki nowej funkcji, a także powtórka misji.

Podgląd na żywo Halo Infinite Campaign Network Co-op Trip

Halo Infinite toruje drogę dla nowego systemu współpracy w ramach kampanii, umożliwiając wszystkim czterem graczom z drużyny ogniowej awans w połączonej kampanii. Oboje będziecie musieli przydzielić miejsce na zapis przed rozpoczęciem, co pozwoli grze na automatyczne zapisywanie postępów podczas gry. Miejsce zapisu będzie dostępne w dowolnej grze pojedynczej lub w trybie współpracy po wydarzeniu, ale gdy ponownie udostępnisz go znajomym, gra automatycznie przeniesie Cię do najdalszej części gry, do której dotarł każdy gracz w tym slocie zapisu.

Ze względu na otwarty świat Infinite, 343i dodało linę o długości 1000 stóp dla wszystkich graczy, więc nie będziesz w stanie uciec podczas misji eksploracyjnej, podczas gdy twoi przyjaciele walczą o życie. Jeśli pójdziesz za daleko, zostaniesz zabity, ponieważ „zabrałeś się do pracy”, ale dzieje się tak, jeśli twoi koledzy z drużyny nie zdecydują się skorzystać z nowej funkcji przyjaznego ognia, aby zabić cię najpierw. Poziomy trudności wrogów zwiększą się do liczby graczy w drużynie ogniowej, więc twój udział bardzo pomoże twoim przyjaciołom, a twoja potrzeba ciągłego znikania dla zabawy może skłonić ich do wystrzelenia pocisku w twój tyłek.

READ  Capcom ogłasza Dragon's Dogma 2

Poczekalnie w trybie współpracy pozwolą graczom wybrać dowolne czaszki znalezione w tym zapisie, nawet jeśli wybrał je tylko jeden. Każdy gracz może znaleźć i zebrać każdą talię, więc jeśli chcesz, możesz złożyć razem przedmiot kolekcjonerski. Co więcej, jeśli przegapisz przedmiot kolekcjonerski z ukończonej misji lub fantazjujesz o przejściu na inną misję w środkowej fazie gry bez utraty postępów w bieżącej misji, dowódca zespołu ogniowego może skorzystać z nowej funkcji odpowiedzi na misję za pośrednictwem TacMap – będzie to również dostępne w trybie single.

Możemy spodziewać się, że przed końcem tego tygodnia do Halo Infinite w wersji beta zostaną dodane funkcje współpracy i powtórki misji. Towarzyszyć mu będzie również rozszerzenie Kilka nowych osiągnięć do odblokowania. Zbierzecie drużynę ogniową? Dajcie znać w komentarzach, Spartanie!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.