Dwie klasyczne gry przygodowe z lat 90. doczekały się niespodziewanej remake’u

zrzut ekranu: Mała wielka przygoda Twinsena

Nasza zbiorowa pamięć gier wideo to dziwna rzecz. Niewiele gier z minionych dziesięcioleci trzyma się Panteonu, gdzie będzie się o nich mówić i zapamiętywać na zawsze. W międzyczasie inne mogły być największymi wydawnictwami swoich czasów, tylko po to, by zniknąć i nigdy więcej o nich nie słyszeć.

Mała wielka przygoda jest jedną z tych gier. Wydany w 1994 roku, to była wielka sprawa! Zdobiła okładki magazynów, zebrała entuzjastyczne recenzje i wyróżniała się nie tylko oszałamiająco wyważoną grafiką, ale także unikalnym stylem graficznym i układem puzzli. Sprzedał się w wielu egzemplarzach na całym świecie, ale jednym z rynków, który nie radził sobie zbyt dobrze, były Stany Zjednoczone. Co często wyjaśnia pominięcie gry w The Pantheon, biorąc pod uwagę amerykański charakter jej pisania i krytyki.

Wspaniale jest więc słyszeć, że mały zespół – obecnie pracujący nad ponownym uruchomieniem serii – zdecydował się przerobić zarówno oryginalną grę, jak i jej kontynuację na Unreal Engine 5. Nie robią tego z dobroci serca sam. Robią to, aby wzbudzić wystarczające zainteresowanie serią, aby pomóc wydawcy zgodzić się na pokrycie kosztów rozwoju projektu ponownego uruchomienia.

Zdjęcie artykułu Dwie klasyczne gry przygodowe z lat 90. przynoszą niespodziewane zwroty

zrzut ekranu: Mała wielka przygoda Twinsena

Wszyscy wygrywają! Otrzymujemy przeróbki dwóch najlepszych gier przygodowych, jakie kiedykolwiek stworzono, a jeśli wykonają dobrą robotę, dostaniemy razem z nimi nową Little Big Adventure.

Każda gra na tym skorzysta Poprawka graficzna i techniczna Dzięki Unreal Engine 5. od Epic Games oznacza to, że będziemy wiernie przebudowywać obie gry od zera. Aby poprawić wrażenia, zrobimy to również Przerobione sterowanie Twinsen I Dodawanie nowych funkcji. Opcja korzystania z elementów sterujących oryginalnej gry będzie oczywiście nadal dostępna dla tych, którzy chcą grać tak, jak w oryginalnych grach. Ta praca będzie również odpowiednia dla Remastering oryginalnej muzyki autorstwa kompozytora Philippe’a VacciegoAby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia.

Pierwsza gra zostanie wydana w wersji demonstracyjnej podczas nadchodzącego Steam Neo Fest (19-26 czerwca), a blog zespołu zapowiada, że ​​obie gry zostaną wydane do 2024 r., 30. rocznicy serii.

jest więcej Na oficjalnej stronie projektu.

READ  Nowe narzędzie „Diversity Space Tool” firmy Activision Blizzard zostało ciepło przyjęte przez programistów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *