Final Fantasy 16 będzie wyglądać niesamowicie w 60 klatkach na sekundę na PS5

Final Fantasy XVI było jednym z najważniejszych wydarzeń weekendu na PAX East 2023, podczas którego mogliśmy zobaczyć więcej niesamowitego świata Valistea, zanim twórcy zadali niektóre z mroczniejszych pytań społeczności (a także pokazali więcej rozgrywki).

Otrzymaliśmy również mile widziane specyfikacje techniczne, ponieważ producent Naoki Yoshida ujawnił, że Final Fantasy XVI będzie zawierać dwa tryby wydajności, których oczekujemy w grach obecnej generacji. Jeden będzie zawierał ulepszoną grafikę, z grafiką 4K przy 2160p i docelowym 30 klatkach na sekundę, podczas gdy drugi będzie traktował priorytetowo liczbę klatek na sekundę, najprawdopodobniej dążąc do 60 klatek na sekundę przy 1440p. Oba skorzystają na prawie natychmiastowym czasie ładowania, a ładowanie pliku zapisu podczas gry zajmuje mniej niż trzy sekundy, aby wrócić do gry, co jest interesujące, biorąc pod uwagę retorykę luki kompresji z zeszłego tygodnia.

Wydaje się, że QTE również powracają, a niektóre epickie spotkania z bossami są podzielone na wiele faz, a wraz z każdą zmianą fazy zmienia się zarówno boss, jak i otoczenie. W zależności od sytuacji wymagane będą trzy różne rodzaje monitów (atak, unik i chwytanie), ponieważ twórcy chcą, aby każda transformacja była bardziej „dynamiczna”.

Final Fantasy XVI zadebiutuje na PS5 22 czerwca i jesteśmy pewni, że dowiemy się więcej, gdy ta data będzie coraz bliżej. Gdzie są poziomy hałasu? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

READ  Plotki o Galaxy S23 Ultra „potwierdzone w 100%” podkreślają, czym będzie aparat 200 MP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *