Wydanie Diablo IV będzie wymagało kryzysu z powodu „niegospodarności” – raport

Podczas gali Game Awards Diablo IV otrzymało czerwcową datę premiery. Jednak niedawny raport, w którym byli i obecni pracownicy Blizzarda rozmawiali o tworzeniu gier, mówi, że nie można tego osiągnąć bez szlifowania.

Blizzard planuje wydać Diablo IV 6 czerwca okazuje się, że może się to odbyć kosztem zdrowia i dobrego samopoczucia twórców. Według raportu The Washington Post, wielu anonimowych, obecnych i byłych deweloperów Diablo IV stwierdziło, że bez psucia lub wycinania funkcji data premiery nie wydaje się prawdopodobna.

Twórcy Blizzarda rozmawiają o kryzysie w Diablo IV

Premiera Diablo IV na Xbox Series X | S i Xbox One w czerwcu, mniej więcej w tym samym czasie co Microsoft nadzieje aby zakończyć przejęcie Activision Blizzard, co czyni go idealnym momentem, aby dostać się na listę Gry, które trafią do Game Pass. W jakim stanie będzie gra, czy też jakie zespoły nad nią pracują, nie wygląda to zbyt pozytywnie w najnowszym raporcie Washington Post. Zespół „Diablo 4” podobno stracił ogromne ilości talentów od ponad roku, ponieważ wielu programistów ma dość zmian w kierownictwie i „niegospodarności”, wybierając zamiast tego szukanie innej pracy z bardziej konkurencyjnymi wynagrodzeniami i warunkami pracy.

Twórcy pracujący nad Diablo IV woleliby uniknąć jakiejkolwiek formy „przestoju”, ale wydaje im się, że będą musieli to zrobić i nie chcą uruchamiać niedokończonej gry. W zeszłym roku gra została przesunięta na 2023 rok, co według dyrektora generalnego Activision Blizzard było jednym z powodów, dla których akcje firmy spadły — „Czułem, że przejechał po nas autobusem” — powiedział były kapitan drużyny Blizzarda. Teraz jeden z obecnych pracowników mówi, że nie sądzi, aby kierownictwo Blizzarda spowodowało więcej opóźnień zespołu: „Jesteśmy w punkcie, w którym nie chcą już opóźniać gry. Musimy więc po prostu iść naprzód i dowiedzieć się, jak bardzo jesteśmy skłonni zrobić sobie krzywdę, aby mieć pewność, że gra zostanie wydana w dobrej formie.” dość „.

READ  Prezentacja Pokémon 2022: Kiedy i jak ją oglądać

Pomimo tego, że firma „regularnie” przeprowadza ankiety wśród członków zespołu pod kątem ich zawodowego samopoczucia, które podobno jest „najbardziej pozytywne od lat”, morale wydaje się spadać. Jeden z obecnych pracowników rozmawiał z The Washington Post o wpływie 12-godzinnego dnia pracy na ich życie: „Wpłynęło to na moje zdrowie, wpłynęło na moje relacje, zarówno rodzinne, jak i romantyczne… wpływa na moją zdolność do cieszenia się rzeczami”. Activision Blizzard zaoferowało twórcom Diablo IV dwa razy więcej akcji firmy po wydaniu gry, o wartości od 5 000 do 50 000 USD, w zależności od ich pozycji w firmie, ale niektórzy twierdzili, że było to „niepotrzebne i destrukcyjne” oraz że „zachęca przywódców do pójścia na skróty. „

Co sądzisz o tej wiadomości? Chętnie poznamy Twoją opinię, więc zostaw komentarz poniżej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *