Blizzard osłabia build postaci Diablo IV przed rozpoczęciem nowego sezonu

Nic tak nie przyciąga społeczności graczy jak tablica balansu do ich ulubionej gry liczbowej, prawda? To właśnie robi nowa wersja 1.1.0 Blizzarda Diablo IV Gracze i refren, który śpiewacie razem z hardkorowymi graczami, to furia.

Ale o to chodzi: Blizzard naprawdę zepsuł wszystko w bardzo nieodpowiednim czasie.

Diablo IV Aktualizacja 1.1.0 została opublikowana wczoraj, zaledwie dwa dni przed rozpoczęciem pierwszej sezonowej zawartości gry, plik sezon złośliwyI Co sprawi, że gracze zaczną nowe postacie, aby przejść przez nową linię misji i unikalną przepustkę bojową. ale wewnątrz Szczegółowe uwagi dotyczące debugowania Wprowadzono mnóstwo zmian, które znacznie destabilizują skuteczność kilku popularnych konfiguracji postaci (np. zmniejszenie zadawanych obrażeń), a także ulepszenia krzywej trudności i systemu premii, które sprawiają, że gra końcowa jest trudniejsza.

Modyfikacje obejmują ogólne osłabienie mocy dla wszystkich klas postaci dzięki zmniejszeniu obrażeń od trafień krytycznych, obrażeń podatnych na ataki, premii do redukcji czasu odnowienia, premii do doświadczenia za zabijanie wrogów na wyższym poziomie (co również utrudnia graczom wzmacnianie przyjaciół na niższym poziomie) i nie tylko. the Buduje literę S-klasy Barbarzyńcy używający Młota Starożytnych, nekromanci używający Kościanej Włóczni, druidzi używający Wilkołaka i Czarodzieje używający Odłamków Lodu – wszyscy otrzymywali ogromne obrażenia. Oprócz upuszczania postaci, wydarzenie Helltide, które może być bardzo lukratywne dla wprawnych i wysokopoziomowych graczy polujących na legendarne i unikalne przedmioty, ma teraz trudniejszych wrogów i dodatkowe skrzynie, które kosztują więcej zasobów (ODP do jednej z najfajniejszych części gry ).

W informacjach o łatce jest coś więcej, które zawierają wbudowane uwagi deweloperów, od wyrażania troski o balans gry po otwarte opowiadanie się za tym, że dobrzy gracze są zbyt dobrzy, by Blizzard mógł ich zadowolić.

Zgodnie z przewidywaniami spowodowało to, że gracze z dnia na dzień poczuli, że ich postacie są mniej potężne, a gra utrudnia im postępy na wyższych poziomach trudności. Istnieje wiele postów Reddit wyrażających pogardę ludzi dla zmian, co nie jest zaskakujące, ponieważ wynik użytkownika Metacritic dla Diablo IV Szybko spadł do 3,6 z 10 w ciągu zaledwie jednego dnia. Ale podekscytowanie osiągnęło wystarczająco wysoki poziom dla dyrektora globalnego rozwoju społeczności Blizzarda DiabloAdam Fletcher ogłosił na Twitterze, że Blizzard zorganizuje w piątek transmisję czatu przy ognisku, aby wyjaśnić zmiany. (Jestem pewien, że czat na Twitchu byłby całkowicie cywilny.)

READ  Granblue Fantasy: Versus Rising zapowiedziano na PS5, PS4 i PC

O ile oburzenie niektórych graczy ARPG może sprawić, że poczujesz się zdenerwowany, pracowałem również nad swoimi odczuciami dotyczącymi tych zmian, aby Diablo IV. Zeszłej nocy zapisałem się na post-patch, aby wykonać kilka małych zadań pobocznych z Nekro Włócznią Kości na poziomie 61 i byłem zaskoczony, jak ciężko było mi spędzić czas z bardzo podstawowym lochem na mapie świata. Jasne, grałem na IV poziomie świata (Torment), który jest najwyższym poziomem trudności, ale od wielu dni robię postępy do punktu, w którym mogę awansować, jeśli jestem ostrożny – co sprawia, że ​​post- pętla postępu kampanii wydaje się bardziej otwarta, z powolnym stopniem dochodzenia do wyższych poziomów przedmiotów i zdobywania doświadczenia. Ale dowiedziałem się kiedyś (zanim jeszcze byłem świadomy zmian w łatce), że mój teraz szalony tyłek schodzi aż do poziomu trudności trzeciego świata (Nightmare).

Moje kości to włócznie! Zobacz, jak zabili moją piękną włócznię!

To irytujące, gdy czujesz, że tak duży postęp, jaki zrobiłeś przez dziesiątki godzin, właśnie wyparował. Nie sądzę, aby wszystkie zmiany były złym pomysłem, ponieważ gdy wszystkie lepsze konfiguracje zmniejszają obrażenia, które są niezbędne do ich maksymalizacji, może to oznaczać, że funkcja jest trochę zepsuta. Ale sprawianie, że gra wydaje się sztucznie dłuższa pod koniec gry, jest trochę jak po prostu opanowanie biegania na bieżni, podczas gdy ktoś inny cicho przyspiesza tempo, próbując upaść. Doskonale zdaję sobie sprawę z koniecznego zła równoważenia gry i tego, jak gra na żywo nieuchronnie spadnie i będzie płynąć na tym, co buduje du jour, ale robi się to trudne, jeśli robienie tego również przeszkadza wielu ludziom w zabawie.

Być może wskoczenie do nowej postaci w jutrzejszym podstępnym sezonie może złagodzić żądło, ponieważ ponowne rozpoczęcie od poziomu pierwszego może wysłać cię z powrotem do bogatej w endorfiny pętli sprzężenia zwrotnego pościgu i wyrównywania. Przynajmniej do czasu, gdy nadejdzie czas na kolejne łatki, które nieoczekiwanie wyeliminują ludzi, odbudują ich lub (miejmy nadzieję) przywrócą zabawę w Helltides.

READ  Microsoft przypieczętowuje umowę Nintendo Call of Duty podczas kontroli przejęcia Activision

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *