Program na żywo w Starfield zapowiada wielką kosmiczną przygodę

W trakcie rozwoju i uświadomienia sobie przez graczy jego istnienia (znak towarowy nazwy został ujawniony w 2013 r.), Wyraźne szczegóły dotyczące Starfield były w większości jasne. Od pewnego czasu wiedzieliśmy, że to gra science-fiction o podróżach międzyplanetarnych od twórców Skyrim, ale podczas Xbox Games Showcase firmy Microsoft Bethesda w wielkim stylu odsunęła kurtynę.

Oprócz zaprezentowania mnóstwa rozgrywki obejmującej wszystko, od wędrowania po zaludnionych miastach, przez eksplorację niezamieszkanych planet, po walkę na statkach kosmicznych i poza nimi, Bethesda udostępniła kilka imponujących szczegółów historii gry i opcji dostosowywania.

Podobnie jak w poprzednich grach Bethesdy, znajdziesz wiele historii poza główną ścieżką, ale podczas 45-minutowej prezentacji dowiedzieliśmy się o organizacji o nazwie Constellation, która będzie napędzać główną historię gry. Grupa to legendarna grupa, uważana przez wielu za wygasłą, uważająca się za ostatnich prawdziwych odkrywców galaktyki. Próbują odpowiedzieć na największe pozostałe pytania ludzkości. Odkryli dziwne technologie obcych iz jakiegoś powodu wydają się być spokrewnieni z tobą, postacią gracza. Narzędzie przemówiło do ciebie z jakiegoś tajemniczego powodu, w wyniku czego Constellation chce, abyś zbadał je dalej. Jeśli chodzi o orientację gracza, oznacza to, że musisz wejść w przestrzeń, aby coś wymyślić, i zasadniczo robić, co chcesz po drodze.

W Starfield Nowa Atlantyda jest ogromną zaludnioną metropolią podlegającą jurysdykcji Zjednoczonych Kolonii. Pod tym parasolem są inne miasta, ale są też inne duże miasta, które istnieją poza tym obszarem. Są to planety i miasta kolektywu Freestar, które działają bardziej jak Dziki Zachód. W rzeczywistości ujęcia tych lokalizacji bardziej przypominają lokacje z Fallouta niż futurystyczne centra science-fiction Starfield. Idąc dalej, poza granice cywilizowanej przestrzeni kosmicznej, jak wskazuje Bethesda, istnieją nieodebrane planety i systemy do zbadania.

Bethesda obiecuje, że w grze jest ponad 1000 planet, a gdy będziesz na nich skanować i lądować, losowe elementy wpływające na układ i stworzenia sprawią, że twoje wrażenia na danej planecie będą inne niż doświadczenia znajomego na ich własnym polu gwiezdnym . Zapisz plik.

READ  Microsoft tworzy nową technologię reklamową Xbox dla gier

Jeśli bardziej interesuje Cię zaprojektowanie własnej zabawy niż zobaczenie, co czeka na Ciebie we wszechświecie, Bethesda zaoferowała świetne opcje dostosowywania, które zaczynają się od Twojej postaci gracza. Narzędzia do tworzenia postaci zostały ulepszone w porównaniu z poprzednimi wysiłkami Bethesdy, a także możesz wybrać historię swojej postaci i wybrać opcjonalne cechy, aby jeszcze bardziej dostosować swoją postać.

Niektóre nieoczekiwane opcjonalne cechy obejmowały wybór religii, która dyktuje ci sposób interakcji z określonymi grupami, lub wybór superfana dołączającego do twojej załogi, który może być nieznośnym, ale pomocnym prześladowcą (oczywisty ukłon w stronę uwielbiającej zapomnienie postaci fana). Możesz nawet wysłać pieniądze do domu rodziców, czyniąc ich prawdziwymi postaciami, które możesz odwiedzić.

Oprócz zmiany narzędzi do tworzenia postaci, aby wyglądały tak, jak chcesz, możesz także dostosować swój statek kosmiczny, załogę, domy, placówki na innych planetach i broń.

Możesz kupić statek kosmiczny w dowolnym porcie i dostosować go oraz ulepszyć za pomocą nowych części. Ale nawet te pojedyncze części można dostosować, ulepszyć, aw niektórych przypadkach ponownie skonfigurować. Bethesda pokazała statki, które wyglądały jak typowe fajne statki kosmiczne, ale pokazały też statki, które wyglądały jak zwierzęta i szczególnie dziwny statek, który wyglądał jak niezręczny mechanizm przysiadów. Wystartował i przeleciał w kosmosie, pomimo swojego dziwnego kształtu.

Opcje dostosowywania i budowania to ewolucja narzędzi wprowadzonych po raz pierwszy w Fallout 4, gdzie gracze mogą tworzyć własne placówki, ale w Starfield możesz budować z nowej perspektywy z góry, a następnie wprowadzać mniejsze zmiany projektowe, przybliżając.

Największym wnioskiem ze wszystkiego, co pokazała Bethesda, jest to, że Starfield to ogromna gra. Przyglądając się uważnie poszczególnym elementom najnowszego materiału, pokazał także imponującą walkę, zwrotność plecaka odrzutowego i ekscytujące bitwy kosmiczne, ale trudno nie pomniejszyć, aby spróbować zrozumieć, jak masywne jest Starfield. Bethesda podzieliła się punktami, takimi jak to, że Nowa Atlantyda jest największym miastem, jakie kiedykolwiek zbudowali i ile jest planet, ale obawiam się, że nie będziemy mieli prawdziwego poczucia skali, dopóki nie wejdziesz w kosmos i nie zobaczysz, jak daleko możesz latać. To przerażający świat, ale cieszymy się, że możemy go odkrywać.

READ  Wyciekło ponad 20 minut materiału filmowego z Assassin's Creed Jade

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *