Sixty Four to piękna gra o projektowaniu systemów, która ujawnia coś raczej mrocznego

Zbliżenie / Twojemu autorowi zajęło to osiem godzin i rozpoznał tylko około 50 procent obiektów i zasobów na tym dostarczonym zrzucie ekranu. Robi się głębiej i dziwniej.

MiejsceŹródło

Niewiele razy w moim życiu zastanawiałem się, czy uczucie, które odczuwam, jest czymś, czego doświadczali potentaci naftowi u szczytu swojej potęgi w Pozłacanym Wieku.

Ale Sześćdziesiąt cztery Tu mnie masz. Nadal nie jestem pewien, czy kiedykolwiek grałem w grę za 6 dolarów, która tak bardzo mnie zaangażowała, a jednocześnie głęboko zaniepokoiła natura ludzkości.

sześćdziesiąt cztery (Windows i Mac, na Steamie) działa na moich komputerach ponad siedem godzin. Ale „bieganie” nie jest całkowicie poprawne. wcześnie Sześćdziesiąt cztery, aktywnie klikasz, aktualizujesz i widzisz, co się dzieje. W miarę trwania gry i odkryciu kilku przydatnych pętli, technicznie rzecz biorąc, możesz pozostawić ją uruchomioną w tle, podczas gdy robisz inne rzeczy, logując się od czasu do czasu, aby zatankować maszynę lub rozpocząć konwersję. Piszę „technicznie”, bo mimo że gra może działać w tle, nie myśląc o ludzkich potrzebach budowania, ulepszania i rozwijania, Ty możesz nie.

przyczepa do Sześćdziesiąt cztery.

Co budujesz i dlaczego? Gdzie jesteś? To nie jest jasne. Sześćdziesiąt cztery Zaczyna się w pustej białej przestrzeni, przy użyciu jednego urządzenia – kanału ekstrakcyjnego. Naciśnij go, a zobaczysz duże czarne kostki wyłaniające się z ziemi. Kliknij te kostki kilka razy, a podzielą się one na 64 mniejsze kostki, które ostatecznie eksplodują i gromadzą się w Twoim ekwipunku. Po ukryciu wystarczającej liczby czarnych kostek (charonitu) możesz zbudować maszyny, które ułatwią rozbijanie kostek i szybsze ich wydobywanie. Ostatecznie możesz utrzymać ciśnienie w ekstraktorze za pomocą pompy ciśnieniowej i pozwolić, aby „rezonator entropijny” wystukał kostki za Ciebie.

Twoje zadanie przechodzi od klikania kostek, przez konstruktora systemu, aż po optymalizator. Konfigurujesz maszyny do robienia różnych rzeczy, maszyny, które ulepszają te inne maszyny, maszyny do zasilania tych maszyn, które ulepszają te inne maszyny, oraz maszyny, które pomagają ci odzyskać więcej zasobów z maszyn, które później wyrzucisz. W pewnym momencie bloki zajmują tak dużą część ekranu, że można zbudować wieżę radiową, która zamienia je w maleńkie linie, wiejące jak puch mniszka lekarskiego od źródła do magazynu.

Zasoby przepływają z niesamowitą szybkością, z pięknym, chaotycznym, rytmicznym dźwiękiem. Nie ma dosłownie żadnego powodu, aby to zrobić, z wyjątkiem tego, że w rzeczywistości możesz to zrobić. Utworzenie kolejnego kanału ekstrakcji staje się droższe, ale ty Posiada Ponieważ Elmerine jest potrzebna do usuwania zatorów i przepompowni, a przekopaliśmy już ścieżkę obok Elmerine. Wydaje się to przesadą tylko wtedy, gdy nie wiesz, jak elegancki jest zbudowany przez Ciebie system i jak współpracuje z następnym urządzeniem dopóki lepsza.

Tymczasem twój przyjaciel ciągle wysyła ci SMS-y. Miałeś jechać do ich domu, ale zacząłeś bawić się tymi maszynami. Martwią się, że nie mogą cię znaleźć, ani twoich wiadomości o umieszczaniu żółtych kamieni w maszynach i tym, jak możesz używać klawisza „Q” do klonowania lub niszczenia maszyn. Kilka ostatnich wiadomości wysłanych w mojej grze dotyczy Piekielnych Klejnotów, czyli rzadkich zielonych kostek, które pojawiają się bardzo głęboko w… tym, co z nich wydobywamy. W tym momencie przyjaciel był bardziej zmieszany moją trudną sytuacją niż zaniepokojony. Możesz ukryć wiadomości od znajomych, dzięki czemu będziesz mieć więcej miejsca na ważne rzeczy.

READ  PSA: Forspoken spoilery wyciekły do ​​internetu

Na zrzutach ekranu i podglądach zwiastuna możesz zobaczyć, jak to zrobić Sześćdziesiąt cztery Wyjdziesz poza górnictwo (tam Film z komentarzem dewelopera(Ale jeszcze tego nie widziałem.) Widziałem pewne rzeczy, takie jak puste owoce i rozszczepienie. Zwiastun sugeruje graczom „zmierzenie się z ciemnością” i „znalezienie światła”. Czy dostanie małą ekspozycję? Być może, ale dla mnie to w porządku.

Każdy nowy obiekt jest cudem SimMiasto 3000– Mały projekt z epoki, zawierający rodzaj niewyjaśnionego, ale spójnego systemu numeracji twoich urządzeń. Widok izometryczny może czasami przesłaniać widok, ale pomaga przycisk przezroczystości i (również jak w klasycznym Miasto Simów) Możesz dokonać wyborów projektowych specjalnie w celu rozwiązania tego problemu, oszczędzając zasoby mniej potrzebującym urządzeniom. Podobają mi się dźwięki wydawane przez grę, zwłaszcza gdy ustawienie jest półautomatyczne, ale oczywiście można wyłączyć dźwięk. Dostępny jest także przełącznik trybu nocnego, który nie odwraca tak mocno kolorów, ale nieco zmiękcza białe tło.

Aktualizacja: spędziłem już osiem godzin. Odkąd zacząłem to pisać, spędziłem kolejną godzinę na zasilaniu moich maszyn. Potrzebuję tylko 32 Piekielnych Klejnotów, aby zasilić Iniektor Piekielnych Klejnotów, co zwiększa ich wygląd w blokach. Kiedy wyciągnę 128 Piekielnych Klejnotów, będę mógł poruszyć Kanałem Wydobywczym, który zabierze mnie z powrotem do Ilmerin i Qanetite, dzięki czemu będę mógł nakarmić mniejsze urządzenia. Jeśli nie uda mi się zwiększyć skali, poniosę porażkę i nie uda nam się tego osiągnąć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *