Annapurna ogłasza Blade Runner 2033: Labyrinth, swoją pierwszą grę stworzoną wewnętrznie

Annapurna Interactive ogłosiła, że ​​pierwsza gra stworzona przez jej własne studio będzie miała miejsce w uniwersum Blade Runnera.

Blade Runner 2033: Labyrinth to pierwsza całkowicie nowa gra Blade Runner od 25 lat, której akcja toczy się między oryginalnym filmem a kontynuacją Blade Runner 2049.

Annapurna mówi, że gra „będzie się toczyć w ponurym Los Angeles po Blackout”, ale nie udostępniła żadnych dodatkowych informacji na temat gry ani daty jej premiery, poza zwiastunem pokazanym poniżej.

Grę wyreżyseruje Chelsea Hash, która wcześniej pracowała przy Solar Ash, What Remains of Edith Finch i programie Radiohead Kid A Mnesia.

Od momentu powstania w 2016 roku Annapurna Interactive jest znana z wydawania uznanych przez krytyków tytułów indie, takich jak What Remains of Edith Finch, Outer Wirlds, Sayonara Wild Hearts i Stray.

Jednak w 2020 roku firma ogłosiła, że ​​tworzy własne, wewnętrzne studio, aw 2022 ujawniła, że ​​Hash dołącza do nowego studia jako dyrektor gry wraz z innymi członkami zespołu deweloperskiego Solar Ash.

ogłoszenie: Aby wyświetlić to osadzenie, zezwól na korzystanie z funkcjonalnych plików cookie w Preferencje plików cookie.

W tamtym czasie nie ujawniono, nad czym będzie pracować nowe wewnętrzne studio, ale teraz wiemy, że będzie to Blade Runner 2033: Labyrinth.

Ostatnią grą Blade Runner była gra przygodowa typu „wskaż i kliknij”, wydana na PC w 1997 roku przez dewelopera Command & Conquer, firmę Westwood Studios.

Gra została ponownie wydana jako ulepszona wersja w 2022 roku na PS4, Xbox One, Switch i PC, ale gracze narzekali, że „ulepszona” grafika była w rzeczywistości gorsza niż oryginalna gra, przez co została wymieniona jako Dziesiąty najgorszy mecz w 2022 roku na Metacriticu.