Bethesda potwierdza, że ​​twoja postać nie zostanie wyrażona w Starfield

po wczoraj Ujawnia się Big StarfieldBethesda powraca z dodatkowymi szczegółami dotyczącymi długo oczekiwanego RPG science-fiction, zapewniając, że sceny dialogowe będą pokazywane w całej perspektywie z perspektywy pierwszej osoby, a główny bohater nie będzie wyrażany.

Jeśli znasz gry Bethesdy sprzed Fallouta 4, prawdopodobnie nie wydaje się to tak ważne, ponieważ milczący bohaterowie i długie rozmowy z postaciami niezależnymi o martwych oczach były na równi z kursem w Fallout 3, New Vegas, Skyrim i Oblivion.

Warto to zauważyć tylko wtedy, gdy weźmiesz pod uwagę Fallouta 4; Tutaj Bethesda zdecydowała się na nieco bardziej kinowe podejście do opowiadania swojej historii, przełączając się na perspektywę trzecioosobową podczas scen dialogowych i wprowadzając w pełni dźwięcznego bohatera — ten ostatni zgłaszał skargi fanów, którzy uważali, że decyzja zmusiła dewelopera do ograniczenia zakresu i głębię opcji konwersacji w porównaniu do tych, które pojawiły się w poprzednich grach.

Starfield — ujawniono oficjalną rozgrywkę.

Oczywiście Bethesda wysłuchała opinii i przynajmniej wróciła do starego, wypróbowanego i przetestowanego formatu prezentacji. „Tak, dialog w Starfield jest pierwszą osobą” — deweloper Opublikowano w Tweet Wcześniej dzisiaj: „A twoja postać nie ma głosu”.

Bethesda oczywiście podzieliła się Właściwe pierwsze spojrzenie na Starfield Podczas Xbox Show w ten weekend, dając fanom przedsmak rzeczy, które nadejdą, gdy nadejdzie Opóźnione RPG science fiction W końcu pojawi się w pierwszej połowie przyszłego roku. Czy będzie to obejmować przerażające, anormalne postacie powracające do swoich zimnych, martwych oczu w twojej duszy? Tylko czas pokaże!

READ  Gracze Helldivers 2, którzy odmawiają wylogowania się, aby zachować swoje miejsce na serwerach, „rujnują je innym”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *