Judd Apatow Argos Studios planowane na strajk pisarzy „egzystencjalistów” – różne

Reżyser szczegółowo opisał „egzystencjalny problem”, przed którym stoi książka: „Nikt nie będzie w stanie tego przeżyć”.

Judd Apatow uważa, że ​​studia i stacje telewizyjne mają już pojęcie, kiedy skończy się strajk scenarzystów.

„Myślę, że prawdopodobnie już wiedzą, na czym będą się opierać” – powiedział Apatow. różnorodny Sobotnia funkcja w Rock4EB w Malibu. „Przypuszczam, że znają już datę, kiedy to się skończy. Być może planowali to od lat.”

Scenarzysta-reżyser odniósł się do komentarzy słyszanych na pikietach w Los Angeles i Nowym Jorku po wybuchu rozmów między Writers Guild of America, Motion Picture and Television Producers Alliance oraz Writers Union.Strajk rozpoczął się we wtorek. Apatow wyjaśnił, że postrzega strajk jako przemyślany ruch biznesowy największych pracodawców w Hollywood.

„Zawsze myślę, że cokolwiek się stało, mogli już to rozgryźć. Kiedy to się skończy, nigdy nie mówisz: „Rozumiem, dlaczego to trwało tak długo”. Nigdy nie jest to coś innowacyjnego i fajnego, gdy myślisz: „Och, ludzie potrzebne „Sytuacja jest zawsze bardzo oczywista” — powiedział Apatow. „Przerażające jest to, że istnieje rozwiązanie, ale nie jestem pewien, czy wszystkie interesy biznesowe są zainteresowane szybkim dotarciem do niego”.

Chociaż Apatow nie ma obecnie w produkcji żadnych projektów, na które strajk miałby bezpośredni wpływ, przyznaje, że impas „wpływa na wszystko, ponieważ opracowujemy wiele rzeczy, więc po prostu trzeba się zatrzymać… strajk się skończył, wszyscy mówią: „Och, teraz mamy zaległości, niczego nam nie potrzeba”.

„Ten aspekt komplikuje wszystko, co próbujemy zrobić” – kontynuował Apatow. „Nie zajmujemy się niczym innym niż pisaniem”.

Studia i nadawcy nie traktują scenarzystów jako istotnej części ich gier końcowych, mówi Apatow. „Jesteśmy jak ludzie z Twittera”, powiedział, „jeśli chcą zaoszczędzić pieniądze, pozbywają się 80 procent siły roboczej”. Z tego powodu jest to problem egzystencjalny. Gdyby ekosystem książek nie istniał, nikt nie nauczyłby się, jak to robić. Nikt by przy tym nie przeżył. A potem wszyscy powiedzą: „Dobra, może napiszę gry wideo, może zrobię TikToki w domu i zostanę influencerem”. Wielu kreatywnych ludzi może robić inne rzeczy. Więc nie chcesz, aby cały system się zawalił”.

READ  Fallout został przedłużony na drugi sezon na Amazonie

Powiedział, że rosnąca część finansowego tortu, o który prosi WGA, nie polega na byciu chciwym i próbie wzbogacenia się.

„Mamy teraz system, który nie nagradza sukcesu w wielu z tych projektów” – powiedział Apatow. „Jeśli zrobisz coś i miliard ludzi to zobaczy, nie zarobisz więcej pieniędzy, niż gdyby to była katastrofa, prawda? To nie jest dobre dla kreatywności, ponieważ odbiera twórcom wiele motywacji, ponieważ ludzie tak ciężko pracują, aby tworzyć jakiś rodzaj ochrony ich życia. Cała nasza praca przypływa i odpływa. Sukcesy płacą za czas.” Gdzie sprawy nie idą dobrze. Czasami idzie dobrze, a czasem nie, ale możesz żyć od chwili, gdy coś napisałeś że zostało bardzo dużo [fees paid out]. To zawsze był chwiejny zawód. Ale jeśli odejmie się większość niezbędnych rzeczy, jest to zawód, którego większość ludzi nie może przetrwać”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *